نویسنده: کیان کاظمی
// پنجشنبه, ۳۱ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۰۲

بازی VR Invaders – Complete Edition برای پلی استیشن 4 منتشر شد

کمپانی My.com جدیدترین بازی واقعیت مجازی خود را برای پلی‌استیشن 4 منتشر شد.

امروز در جدیدترین اخبار بازی، مطلع شدیم که کمپانی My.com، بازی واقعیت مجازی VR Invaders – Complete Edition را برای پلی‌استیشن 4 عرضه کرده است. این بازی ابتدا در دسامبر ۲۰۱۶ برای رایانه‌ های شخصی مخصوص هدست‌های آکیولس ریفت و HTC Vive عرضه شده بود و بالاخره امروز به کنسول‌ها آمد. در کنار عرضه نسخه کنسولی بازی، تریلر هنگام عرضه جدیدی هم منتشر شده که می‌توانید در پایان مطلب مشاهده کنید.

در صورتی که با این بازی واقعیت مجازی آشنایی ندارید، مطالعه ویژگی‌های کلیدی آن را از دست ندهید:

بازی VR Invaders توسط استودیو داخلی کمپانی My.com ساخته شده و یک بازی واقعیت مجازی داستان محور است. بازی VR Invaders که با آنریل انجین 4 ساخته شده، شما را در نقش یک غواص قرار می‌دهد. این غواص عضو یک نیروی نجات واقعیت مجازی است که هنگامی که خواب‌ها تبدیل به کابوس می‌شوند، وارد واقعیت مجازی می‌شوند تا شخص را نجات دهند. هنگام یک عملیات نجات معمولی، بازیکن باید با انبوهی از ربات‌های ساخته شده توسط یک برنامه ویروسی مخرب مبارزه کند. بازیکنان برای نبرد به یک سپر انرژی و یک سلاح بلستر مجهز هستند که چندین حالت شلیک مختلف دارد. در پایان هر مرحله، بازیکنان می‌توانند به نبرد با چندین باس فایت چالش برانگیز بپردازند. بازیکنان می‌توانند با استفاده از آیتم‌های قدرتی به دو بلستر دسترسی پیدا کنند یا حالت‌های سلاح خود را ارتقا دهند و آن را تبدیل به سلاح لیزری یا پلاسما کنند.

ویژگی‌های کلیدی:

اکشن سریع: می‌توانید دشمنان خود را تکه تکه کنید، به دیوار بکوبید و در برابر گلوله‌هایشان جاخالی دهید یا آن‌ها را دفع کنید. هسته مکانیک‌های بازی ساده هستند، اما استفاده صحیح از آن‌ها در برابر تهدیدات، چالش به حساب می‌آیند.

حالت آرکید: در حالت جداگانه آرکید می‌توانید با جمع آوری بیشترین امتیاز، تبدیل به بهترین غواص فضای مجازی شوید. با سه درجه سختی مختلف به شکار پهبادها بپردازید و به گلوله‌هایی که به سمتتان شلیک می‌شود، شلیک کنید تا امتیاز بیشتر بگیرید.

حالت بی‌پایان: در برابر انبوهی از ربات‌ها، تا جایی که می‌توانید مقاومت کنید.

حالت تمرین: مهارت‌های تیراندازی خود با مسلسل‌های سبک را افزایش و دقت تیراندازی خود را در برابر بمب‌های واقعیت مجازی بهبود دهید و بهترین امتیاز را کسب کنید.

حالت Motion Power: هنگامی که به استراحتی کوتاه نیاز دارید، زمان را کند کنید و به طور هم زمان چندین ربات را نابود کنید، از گلوله‌ها جاخالی دهید یا بررسی کنید که کسی از اطراف به شما حمله نکند.

سلاح کمری چند کاره: با کشتن دشمنان آیتم‌های قدرتی کسب کنید تا به طور موقت به دو سلاح بلستر دسترسی پیدا کنید یا سلاح مجازی خود را به حالتی قدرتمندتر مانند لیزر، پلاسما یا شاتگان تبدیل کنید.

مراحل مختلف: واقعیت مجازی گسترده است. شما محیط‌های متفاوت و زیبایی را مشاهده خواهید کرد؛ از محیط‌های هراس انگیز و تاریک گرفته تا محیط‌های روشن و بسیار بزرگ. طراحی مراحل به گیم‌پلی شکل می‌دهند و یادتان باشد که محیط را به خوبی نابود کنید، چرا که کسی بابت نابود کردن مراحل واقعیت مجازی از شما شکایت نمی‌کند.

انبوهی از ربات‌ها و باس‌های قدرتمند: دشمنان در مقدار و تنوع فراوان هستند. هر یک عملکرد متفاوتی دارد و تاکیتک‌های مبارزه متفاوتی از شما طلب می‌کنند. باس‌های چالش برانگیز منحصر به فرد در پایان هر مرحله انتظار شما را می‌کشند.

رده بندی محلی: بیشترین امتیاز ممکن را دریافت کنید و مهارت خود را در حالت‌های مختلف بازی افزایش دهید. دوستان خود را دعوت کنید تا برای گرفتن بیشترین امتیاز رقابت کنید.

بازی VR Invaders – Complete Edition هم‌اکنون به قیمت ۱۷.۹۹ دلار برای پلی‌استیشن VR در دسترس است. بازی برای رایانه‌های شخصی از طریق استیم نیز قابل دسترس است.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده