// چهار شنبه, ۳۰ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۳۱

بسته الحاقی جدید بازی Street Fighter V هفته آینده منتشر خواهد شد

بسته‌ی الحاقی جدید بازی Street Fighter 5 که یک نقشه و چند لباس جدید را به بازی اضافه می‌کند، هفته‌ی آینده منتشر خواهد شد.

در جدیدترین اخبار بازی، کمپانی کپکام بسته‌ی الحاقی جدید بازی Street Fighter V را که قرار است هفته‌ی آینده منتشر شود، معرفی کرد. یکی از مواردی که این DLC به بازی اضافه می‌کند نقشه‌ی معروف Thailand است که از نسخه‌های قبلی سری به این بازی اضافه خواهد شد. بخش‌هایی از گفته‌های این کمپانی در مورد نقشه را در زیر مشاهده می‌کنید:

در این نقشه سعی شده تا ناقوس و مجسمه‌های موجود در آن به بهترین شکل طراحی شوند و حال و هوای خاطره‌ انگیزی که این نقشه برای طرفداران ایجاد کرده نیز مجددا حس شود.

بازی Street Fighter V

پیش‌تر کمپانی Capcom قصد داشت نسخه‌ی شب این نقشه را نیز که در آن محیط با نور شمع روشن می‌شد بسازد، اما در نهایت تصمیم آن‌ها بر این شد که این مورد را لغو کرده و تا جایی که امکان دارد به شمایل اصلی نقشه وفادار بمانند. علاقه‌مندان می‌توانند این نقشه را که در تاریخ ۵ اردیبهشت ماه (۲۵ ماه آپریل) منتشر می‌شود، به قیمت ۴ دلار بصورت مستقیم، یا با پرداخت ۷۰,۰۰۰ اعتبار درون بازی خریداری کنند. علاوه بر این نقشه، در تاریخ ذکر شده لباس‌هایی موسوم به لباس مدرسه نیز برای شخصیت‌های Ryu ،Chun-Li و Juri اضافه خواهد شد که می‌توانید تصاویر آن‌ها را در طول خبر مشاهده کنید. این لباس‌ها نیز به قیمت ۴ دلار قابل خرید هستند. اما هنوز اعلام نشده که آیا می‌توان با اعتبار داخل بازی نیز به آن‌ها دست یافت یا خیر.

بازی Street Fighter V

بازی Street Fighter V

بازی Street Fighter V

بازی Street Fighter V

پیش‌تر در زومجی از بازنگری بخش آنلاین بازی Street Fighter V مطلع شدید و در خبری دیگر نیز از معرفی شخصیت جدید این بازی به نام Kolin آگاه شدید.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده