نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۳۰ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۵۹

حضور مرد عنکبوتی در فیلم Avengers 4 تایید شد

کوین فیگ، رئیس کمپانی مارول استودیو، تایید کرد که شخصیت مرد عنکبوتی در فیلم انتقام جویان ۴ (Avengers 4) حضور خواهد داشت.

سرانجام مارول استودیو توانست حق استفاده از مرد عنکبوتی را در دنیای سینمایی مارول بدست بیاورد. این شخصیت اولین بار در فیلم Captain America: Civil War (کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی) حضور داشت و قرار است در تابستان امسال در فیلم Spider-Man: Homecoming (مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه) که اولین فیلم مستقل مرد عنکبوتی در دنیای سینمایی مارول است، بازگردد. تام هالند ایفاگر نقش پیتر پارکر/مرد عنکبوتی در دنیای سینمایی مارول است. این شخصیت همچین قرار است در فیلم Avengers: Infinity War (انتقام جویان: جنگ بی نهایت) نیز حضور داشته باشد و تصاویری نیز از حضور این شخصیت در ویدیویی که از پشت صحنه شروع تولید و فیلمبرداری این فیلم که توسط مارول منتشر شده، منتشر شده است.

مرد عنکبوتی قرار است در دنباله فیلم Spider-Man: Homecoming که در تاریخ ۵ جولای ۲۰۱۹ (۱۴ تیر ۱۳۹۸) اکران خواهد شد، نیز بازگردد. با این حال، حضور این شخصیت در فیلم Avengers 4 تایید نشده بود. حال کوین فیگ، رئیس کمپانی مارول استودیو، اخیرا مصاحبه‌ای را با وب‌سایت هالیوود ریپورتر انجام داده است. او در این مصاحبه تایید کرد که مرد عنکبوتی در فیلم Avengers 4 حضور خواهد داشت. او در ادامه توضیح داد که هنوز برای آینده مرد عنکبوتی پس از اتفاقات این دو فیلم که در سال ۲۰۱۹ منتشر می‌شوند، تصمیم گیری و برنامه ریزی نشده است. فیگ گفت:

تا آنجایی که من می‌دانم او در فیلم Avengers 4 حضور دارد.

spider-man homecoming

کارگردانی دو قسمت پایانی فیلم انتقام‌جویان (Avengers) بر عهده جو و آنتونی روسو، خواهد بود و کار نوشتن فیلمنامه آن بر عهده کریستوفر مارکوس و استیون مک‌فیلی بوده است، این گروه پیش از این در دو فیلم کاپیتان آمریکا: سرباز زمستان (Captain America: The Winter Soldier) و Captain America: Civil War همکاری داشته‌اند. فیلم Avengers: Infinity War در اصل به عنوان دو فیلم برنامه‌ریزی شده بود، اما در ماه جولای امسال، نام قسمت دوم تغییر کرد و قرار است نام متفاوتی داشته باشد. اگرچه فیلمبرداری قسمت سوم و چهارم Avengers قرار است پشت سرهم انجام شود، اما برادران روسو تاکید کرده‌اند که آن‌ها نمی‌خواهند یک داستان را به دو بخش تقسیم کنند.

مدتی پیش کمپانی مارول استودیو و سونی پیکچرز دومین تریلر فیلم Spider-Man: Homecoming را منتشر کردند. پس از آن ایمی پاسکال در مصاحبه اخیر خود از احتمال خروج مرد عنکبوتی از دنیای سینمایی مارول پس از انتشار دنباله فیلم Spider-Man: Homecoming خبر داده است. سونی در حال حاضر ساخت فیلمی مستقل براساس شخصیت ونوم (Venom)، به همراه ساخت فیلمی براساس دو شخصیت Silver Sabel و Black Cat را رسما تایید و اعلام کرده است. علاوه بر این، ساخت انیمیشن مرد عنکبوتی با حضور مایلز مورالس نیز توسط سونی تایید شده است. فیگ در مورد رابطه این دو کمپانی توضیح داد که سونی و مارول برنامه متفاوتی را در دنیای مرد عنکبوتی دارند و مارول برنامه خاص و ویژه‌ای برای این شخصیت دارد. او گفت:

ما برای خود شخصیت مرد عنکبوتی برنامه بسیار ویژه و خاصی داریم.

فیلم Avengers: Infinity War در تاریخ ۴ می ۲۰۱۸ (۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۷) اکران خواهد شد و در ادامه آن فیلم Avengers 4 در تاریخ ۳ می ۲۰۱۹ (۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۸) اکران می‌شود.


منبع Screen Rant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده