// چهار شنبه, ۳۰ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۳۱

ماد واقعیت مجازی Yooka-Laylee منتشر شد

یک سازنده‌ی ماد به صورت غیر رسمی ماد ویژه‌ای را برای تبدیل نسخه پی‌سی بازی Yooka-Laylee به بازی واقعیت مجازی منتشر کرده است.

بازی Yooka-Laylee که به اعتقاد بسیاری جانشین معنوی بازی Banjo-Kazooie محسوب می‌شود هفته گذشته برای پلتفرم‌های مختلف منتشر شده بود. اکنون Eusth، سازنده ماد با انتشار ویدیویی از تبدیل نسخه رایانه‌های شخصی این بازی پلتفرمر به واقعیت مجازی خبر داده است. باتوجه به اعلام این سازنده بازیکنان می‌توانند این بازی را با استفاده از هدست واقعیت مجازی اچ‌تی‌سی وایو تجربه کنند. برای تجربه‌ی ماد Vooka-Raylee، شما باید از سایت GitHub اقدام کنید.

البته ماد جدید تغییری را در دوربین بازی ایجاد نمی‌کند در نتیجه شما هنوز هم تجربه‌ای سوم شخص را برای کنترل یوکا و لیلی خواهید داشت که بازی را بسیار شبیه به Lucky’s Tale،‌ بازی هنگام عرضه هدست واقعیت مجازی آکیولس ریفت می‌کند. عموم بازیکنان می‌توانند ماد جدید را به صورت رایگان دانلود و اجرا کنند. با نصب ماد در محل نصب بازی، فرصتی عالی را برای تجربه‌ی این بازی پلتفرمر در حالت واقعیت مجازی خواهید داشت.

توجه داشته باشید که بازی Yooka-Laylee به صورت رسمی از واقعیت مجازی و هیچگونه هدست پشتیبانی نمی‌کند. بنابراین به طور بالقوه تجربه‌ای کاملا بهینه و مطلوب نخواهید داشت. اما هنوز هم تجربه‌ی یک بازی با حال و هوای محصولات استودیوی Rare در حالت واقعیت مجازی می‌تواند زیبا و البته جذاب باشد. از سوی دیگر دیدن تلاش فعالان واقعیت مجازی برای فراهم کردن شرایط پشتیبانی بازی‌های ویدیویی از این فناوری در نوع خود جالب است.

| |

بازی Yooka-Laylee اکنون با قیمت ۳۹.۹۹ دلار برای پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی ویندوز، مک و لینوکس عرضه شده است.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده