// سه شنبه, ۲۹ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۰۱

از طریق EA/Origin Access بازی Star Wars Battlefront 2 را یک هفته زودتر تجربه کنید

طبق صفحه پیش فروش بازی Star Wars Battlefront 2 این بازی یک هفته زودتر در دسرس کاربران EA Access و Origin Access قرار می‌گیرد.

یکی از خوبی‌های سرویس EA Access و سرویس Origin Access این است که می‌توانید زودتر از زمان عرضه بازی‌های کمپانی الکترونیک آرتز، ناشر بازی Star Wars Battlefront 2، آن‌ها را تجربه کنید. حال بازی Star Wars Battlefront II نیز از این قائده مستثنا نبوده و مشترکین این سرویس‌ها روی رایانه‌های شخصی و ایکس‌باکس وان، می‌توانند به مدت یک هفته زودتر به بازی دسترسی داشته باشند. 

بر اساس اخبار بازی منتشر شده، در صفحه خرید بازی Star Wars Battlefront 2 نوشته شده است که مشترکین Ea Access و Origin Access می‌توانند از تاریخ ۱۸ آبان (۹ نوامبر) به تجربه بازی بپردازند. این درحالی است که بازی به صورت رسمی در تاریخ ۲۶ آبان (۱۷ نوامبر) عرضه خواهد شد. به عبارتی اگر عضو سرویس‌های ذکر شده باشید، به مدت هشت روز زودتر می‌توانند به بازی دسترسی داشته و اگر علاقه مند به خرید استاروارز بتلفرانت ۲ بودید، پیشرفت‌های شما نیز به بازی اصلی منتقل خواهد شد. 

البته در سال ۲۰۱۵ میلادی نیز بازی Star Wars Battlefront از این ویژگی برخوردار بود. تنها فرق نسخه دوم این است که مدت زمان دسترسی افزایش یافته است. در گذشته مشترکین این سرویس‌ها تنها پنج روز زودتر به بازی Star Wars Battlefront دسترسی داشتند. البته این نکته را هم بگویم که در جریان این پنج روز تنها ۱۰ ساعت می‌توانستند بازی را تجربه کنند و احتمال می‌رود بازی Star Wars Battlefront 2 نیز محدودیت زمانی خاص خود را دارا باشد. 

علاقه مندان به سرویس EA Access یا Origin Access می‌توانند ماهانه ۵ دلار یا سالیانه ۳۰ دلار هزینه کرده و از بازی‌های قرار داده شده در این سرویس به رایگان استفاده کنند و به بازی‌های آینده این کمپانی دسترسی زودهنگام داشته باشند. همچنین اگر قصد پیش خرید بازی از کمپانی الکترونیک آرتز را داشته باشید، حدود ۱۰ درصد تخفیف در اختیار شما قرار داده می‌شود. 


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده