نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۲۹ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۳۱

شخصیت گنجی بازی Overwatch به Heroes Of The Storm اضافه شد

بلیزارد شخصیت گنجی از بازی Overwatch را به بازی Heroes Of The Storm اضافه کرد.

Heroes Of The Storm، بازی MOBA کمپانی بلیزارد است که تا به امروز شخصیت‌های مختلفی از دیگر بازی‌های این شرکت به آن اضافه شده‌اند. حال در جدید‌ترین اخبار بازی، بلیزارد اعلام کرد که شخصیت گنجی از بازی Overwatch نیز به جمع کاراکتر‌های این بازی پیوسته است. گنجی پس از تریسر، لوسیو و زاریا چهارمین شخصیت اورواچ است که به بازی Heroes Of The Storm اضافه می‌شود.

همچنین بلیزارد نقشه Hanamura را نیز که از نقشه‌ای با همین نام در اورواچ الهام گرفته، به بازی Heroes Of The Storm اضافه کرده است. هر دو این محتویات اکنون در سرور‌های آزمایشی بازی در دسترس قرار گرفته‌اند و قرار است همزمان با آپدیت 2.0 بازی، به صورت همگانی نیز در دسترس باشند.

شخصیت گنجی یک هیرو Assassin در بازی Heroes Of The Storm است که می‌تواند آسیب بسیار زیادی را به دشمن وارد کند ولی در عوض سلامتی زیادی نداشته و آسیب‌پذیر است. وی همچنین یک قابلیت Passive به اسم Cyber Agility دارد که با استفاده از آن می‌تواند از دیوار‌ها بالا برود. در ادامه می‌توانید لیست قابلیت‌های گنجی در بازی Heroes Of The Storm را مشاهده کنید:

  • Shuriken: با این قابلیت گنجی سه شوریکن را به سمت دشمنان پرتاب می‌کند که می‌تواند به آن‌ها آسیب وارد کند. همچنین سه بار می‌توان به صورت پشت سر هم از این قابلیت استفاده کرد.
  • Deflect: به مدت ۱.۲۵ ثانیه، گنجی ضربات دشمن را دفع می‌کند و به صورت خودکار، آسیبی به نزدیک‌ترین دشمن وارد می‌کند. 
  • Swift Strike: گنجی با سرعت زیاد حمله‌ای رو به جمله به سمت دشمن می‌کند که آسیب زیادی به آن‌ها وارد می‌کند. در صورتی که هیرو حریف پس از برخورد این ضربه به او طی نهایتا دو ثانیه کشته شود، میزان مانا مصرفی گنجی احیا شده و همچنین این قابلیت بلافاصله برای استفاده مجدد در دسترس قرار می‌گیرد.
  • Dragonblade: دقیقا مثل قابلیت آلتیمیت گنجی در بازی اورواچ، این هیرو به مدت ۸ ثانیه می‌تواند با استفاده از شمشیرش ضربات خطرناکی را به دشمن وارد کند. همچنین می‌توان این قابلیت را به صورت ترکیبی با Swift Strike نیز اجرا کرد. 
  • X-Strike: این قابلیت که فقط در بازی Heroes of the Storm دیده می‌شود، به گنجی اجازه می‌دهد تا دو بار پشت سر هم به حریفش ضربه وارد کند. همچنین پس از گذشت ۱.۲۵ ثانیه، یک آسیب دیگر نیز به وی وارد خواهد شد.

آلن دبیری، سازنده بازی Heroes of the Storm، در مورد اضافه شدن شخصیت‌های بازی اورواچ به این اثر گفت:

هدف ما صرفا کپی کردن کاراکتر‌های اورواچ در این بازی نیست. بلکه ما به دنبال تعادل در بازی HOTS هستیم و برای این منظور صرفا ظاهر و شکل کلی شخصیت‌ها را انتقال داده و سپس سعی می‌کنیم آن‌ها را متناسب با بازی HOTS تغییر دهیم.

همچنین کائو میلکر، تهیه‌کننده بازی، در مورد اضافه شدن نقشه Hanamura به بازی HOTS گفت:

دلیل اصلی انتخاب این نقشه، فضا و شکل و شمایل آن بود. چرا که Hanamura هیچ شباهتی به نقشه‌های دیگر بازی HOTS نداشت و این باعث می‌شود تا تنوع خوبی در بازی ایجاد شود. همچنین وجود Payload‌ها نیز باعث خواهد شد گیمر‌ها شاهد تجربه جدیدی باشند.

در نقشه Hanamura بازی HOTS شاهد دو مسیر خواهیم بود. همچنین در این مسیر‌ها همان‌طور که سازندگان گفتند، Payload‌هایی وجود خواهند داشت که می‌توانند به تیم رقیب آسیب وارد کنند.

آپدیت 2.0 بازی Heroes of the Storm در تاریخ ۲۵ آوریل (۵ اردیبهشت) در دسترس قرار خواهد گرفت و گیمر‌ها پس از آن می‌توانند به تمامی محتویات جدید این بازی دسترسی داشته باشند.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده