// چهار شنبه, ۳۰ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۳۱

بازی Winter به سیستم Greenlight استیم اضافه شد

استودیو Madorium Interactive با انتشار تریلری، اعلام کرد که بازی Winter به سیستم Greenlight استیم راه پیدا کرده است.

بر طبق جدیدترین اخبار بازی منتشر شده، استودیو مادریوم اینتراکتیو (Madorium Interactive) اعلام کرد که بازی Winter توانست به سیستم Greenlight استیم راه پیدا کند. بر این اساس سازندگان می‌توانند با کمک طرفداران مراحل توسعه آن را ادامه دهند تا اینکه بتوانند آن را به صورت کامل منتشر کنند.

بازی Winter  یک اثر اپیزدویک ماجراجویی معمایی است که وقایع آن در دنیای یخبندان و در دوران جنگ اتفاق می‌افتد. در این بازی، کاربران در نقش ویکتور قرار می‌گیرند، کسی که قصد دارد دنیای کثیف جنگ را ترک کند و به خانه برگردد؛ در حالی که سعی می‌کند افکار و روان خود را مدیریت کند و از دیوانگی فرار کند. کاربران بازی را در دنیایی تاریک آغاز می‌کنند و آن را از ذهن و دیدگاه فردی که وضیعیت روحی‌اش وخیم است، انجام می‌دهند و شاید دنیای پیرامون آنها طوری که دیده می‌شود به نظر نرسد. با گذشته ویکتور روبرو شوید.

سیستم دیالوگ‌های قابل انتخاب، معمای‌های چالش برانگیز، موسیقی متن ویژه و طراحی هنری منحصر به فرد، از ویژگی‌های بارز بازی Winter به شمار می‌روند.

بازی Winter هم اکنون برای رایانه‌های شخصی، مک و لینوکس در دست توسعه است و هنوز به تاریخ انتشار آن اشاره‌ای نشده است. در ادامه می‌توانید تریلر این بازی را به همراه تعدادی عکس، دانلود و تماشا کنید.

| |

 

 


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده