// یکشنبه, ۲۷ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۳۱

پلاتینیوم گیمز علاقه مند به پورت تمام بازی‌ های خود روی پی سی است

استودیو پلاتینیوم گیمز اعلام کرده است که علاقه‌مند به پورت بازی‌های خود روی رایانه‌های شخصی است.

مدتی پیش بود که استودیو پلاتینیوم گیمز، سازنده بازی Bayonetta، نسخه پورت شده این بازی را برای رایانه‌های شخصی عرضه کرد تا کاربران پی‌سی بتوانند در دنیای بایونتا به ماجراجویی بپردازند. انجام دوباره این کار (پورت بازی‌ها روی پی‌سی) می‌تواند هواداران استودیو پلاتینیوم گیمز روی رایانه‌های شخصی را خوشحال کند زیرا با این وجود باید منتظر عرضه بازی‌های بیشتر این استودیو روی پی‌سی باشیم. همانطور که در گذشته و قبل از عرضه شدن بازی NieR: Automata اعلام کرده بودند که قصد دارند بیش از پیش در بازار بازی‌های پی‌سی فعالیت کنند.

حال طبق اخبار بازی منتشر شده، استودیو پلاتینیوم گیمز اعلام کرده است که دوست دارد تمام بازی‌های خود را برای رایانه‌های شخصی پورت کند. آن‌ها گفته‌اند که پورت بازی Bayonetta روی کنسول Wii U کمک به سزایی به آن‌ها برای پورت این بازی روی پی‌سی کرده است. البته در این میان تاییدیه ناشر بازی‌های این استودیو بسیار مهم است. اگر آن‌ها اجازه ندهند، هیچوقت شاهد عرضه شدن بازی‌های استودیو پلاتینیوم گیمز روی پی‌سی نخواهیم بود. 

از میان بازی‌های ساخته شده توسط استودیو پلاتینیوم گیمز تا به حال بازی NieR: Automata، بازی Bayonetta، بازی Metal Gear Rising، بازی Korra، مجموعه Transformers و TMNT روی پی‌سی عرضه شده‌اند. 

با تمام این تفاسیر کمپانی سگا، ناشر بازی Bayonetta، پورت این بازی را تایید کرد و روی پی‌سی عرضه شد و امیدواریم که در آینده بازی‌هایی نظیر بازی Infinite Space، بازی Vanquish و بازی MadWorld نیز برای پی‌سی عرضه شوند. زیرا ناشر تمامی این بازی‌ها کمپانی سگا است. 

در آخر شما کاربران زومجی دوست دارید کدام یک از بازی‌های این استودیو را روی رایانه‌های شخصی تجربه کنید؟


منبع Destructoid
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده