// یکشنبه, ۲۷ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۳۲

در گذشته نسخه قابل حمل ایکس باکس طراحی شده بود

در جدیدترین گفت و گوی فیل اسپنسر با سایت Gamasutra، او اعلام کرده که در گذشته کنسول دستی ایکس‌باکس طراحی شده بود.

طبق جدیدترین اخبار کنسول‌ های بازی، فیل اسپنسر، مدیر بخش ایکس‌باکس مایکروسافت، اخیرا گفت و گویی با سایت Gamasutra انجام داده است و در جریان این گفت و گو، در مورد سیر تکاملی ایکس‌باکس و آینده آن صحبت کرده‌اند. اسپنسر به نکته جالبی اشاره کرده و آن هم این است که در گذشته تقریبا نسخه قابل حمل ایکس‌باکس طراحی شده بود.

فیل اسپنسر در این باره می‌گوید: 

خب بگذارید این گونه بگویم که در بازه‌های زمانی متفاوت یک ایکس باکس قابل حمل (پورتابل) یا یک چیپ ایکس‌باکس که به واسطه آن بتوانید ایکس‌باکس خود را استریم کنید یا بازی‌هایی با قدرت پایین را طراحی کرده بودیم. ما همیشه در حال فکر کردن به این موضوع هستیم که کنسول‌های بازی چه مسیری را ادامه خواهند داد یا به عبارتی تجربه بازی‌های ویدیویی در چه مسیری ادامه پیدا می‌کند.

فیل اسپنسر در ادامه صحبت‌های خود در مورد آینده کنسول‌های بازی گفت:

در ارتباط با آینده و مسیری که کنسول‌های بازی آن را ادامه خواهند داد، من به قدرت تلویزیون‌های خانگی باور دارم. من می‌دانم این موردی است که ما در طولانی مدت به آن متعهد خواهیم بود.

همچنین جدا از این صحبت‌ها، وی اعلام کرده که به ساخت موردی متفاوت در فضای کنسول‌های بازی ایمان دارد و برای نمونه کنسول نینتندو سوییچ را مثال زده است. فیل اسپنسر در این باره می‌گوید: 

من فکر می‌کنم که کمپانی نینتندو در این راه کارهای جالبی انجام داده است. نینتندو سوییچ کنسولی است که می‌توانید آن را هر کجا که می‌خواهید ببرید. نینتندو همیشه کارهای جالبی در این صنعت انجام می‌دهد. به واسطه کنسول Wii U صفحه نمایش دوم را به ارمغان آوردند و از طریق کنسول Wii فعالیت‌های فیزیکی برای بازی‌های ویدیویی را به اتاق مخاطبین آوردند. من این نوآوری‌ها را دوست دارم. 

تمامی کنسول‌هایی که تا به امروز از مایکروسافت شاهد بودیم، همگی کنسول‌های خانگی بوده‌اند. در حالی که دو رقیب این کمپانی در کارنامه خود کنسول‌های پورتابل نیز داشته‌اند. 

در آخر نظر شما چیست؟ 


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده