// یکشنبه, ۲۷ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۰۲

تاریخ انتشار نسخه رسمی بازی Endless Space 2 مشخص شد

استودیو Amplitude تاریخ انتشار نسخه رسمی بازی Endless Space 2 را به همراه جزئیات نسخه فیزیکی و دیجیتالی آن را مشخص کرد.

امروز در جدیدترین اخبار بازی، کمپانی سگا و استودیو امپلیتود (Amplitude) اعلام کردند که بازی Endless Space 2 در تاریخ ۲۹ اردیبهشت (۱۹ می) عرضه می‌شود.

نسخه استاندارد بازی Endless Space 2 که به صورت فیزیکی عرضه می‌شود با قیمت ۳۹.۹۹ دلار در دسترس قرار می‌گیرد. نسخه دیجیتالی Delux Edition این بازی نیز با قیمت یاد شده در دسترس کابران قرار می‌گیرد که شامل موسیقی متن دیجیتالی، قهرمان‌های Pathfinder Academy و پوسته‌های Hero Ship می‌شود. بازی Endless Space 2 هم اکنون از طریق سیستم «دسترسی پیش از موعد» (Early Access) در استیم در دسترس و قابل بازی است، کاربران در صورت تمایل می‌توانند تا عرضه این بازی، آن  را با ۲۰ درصد تخفیف خریداری کنند.

همچنین کاربرانی که نسخه دیجیتالی این بازی در حین فاز Early Access تهیه کنند، از آیتم‌های خاصی بهره می‌برند. کاربران با دریافت امتیازات Founder می‌توانند آیتم‌هایی نظیر پوسته‌ Cravers Prim، آواتار و عناوین مخصوص انجمن‌ها و امتیاز‌های G2G را دریافت کنند. کاربرانی که نسخه فیزیکی این بازی یعنی Standard Edition را تهیه کردند و تمایل دارند که از آیتم‌های نسخه دیجیتالی این بازی نیز بهره ببرند، می‌توانند هم اکنون با پرداخت ۱۰.۹۹ دلار  آنها را از آن خود کنند.

از طرفی، سازندگان جزئیات نسخه فیزیکی این بازی را نیز با انتشار عکسی معرفی کردند که شامل یک پوستر دو طرفه از Academy به همراه یک نسخه چاپی از Last Flight of the Gray Owl می‌شود که رویداد‌های آینده این بازی را به نمایش می‌گذارد. در ادامه می‌توانید این موارد را در عکس مشاهده کنید.

endless space 2

نسخه Early Access بازی Endless Space 2 هم اکنون برای رایانه‌های شخصی در دسترس است.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده