// یکشنبه, ۲۷ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۵۹

معرفی بازی موبایل The Last Ninja Twins

بازی موبایل The Last Ninja Twins چالشی جدی برای همکاری نیم کره راست و چپ مغز بازیکنان است.

اینکه دو نینجای کوچک را در مسیری مستقیم هدایت کنید و مانع برخوردشان با موانع شوید، چقدر می‌تواند سخت باشد؟‌ در حالی که در بازی‌های دیگر با قهرمان داستان مانوری را میان تیغ‌ها، انفجارها و دشمنان می‌دهیم به واقع کنترل دو نینجا چه قدر مشکل خواهد بود؟ بازی اندروید و آیفون The Last Ninja Twins دقیقا پاسخی به این سوال است. در این بازی باید دو نینجای کوچک را به صورت همزمان هدایت کنید به شکلی که هیچ یک از آنها با موانع برخورد نکنند و در نهایت به نقطه‌ی پایانی برسند.

بازی The Last Ninja Twins

هر یک از نینجا ها را باید با یکی از دست‌های خود کنترل کنید

همین کنترل همزمان، زمانی که وارد مرحله می‌شوید آن روی شیطانی خودش را نشان می‌دهد. مراحل کوتاه و موانع ساده بازی، حتی باعث نمی‌شود که اندکی از سختی کنترل همزمان دو شخصیت و هر کدام با کمک یک دست کم شود. هدف در بازی The Last Ninja Twins گرفتن سه شوریکن طلایی و رسیدن به آخر مرحله است. مراحل بازی عمدتا از نظر طراحی ساده هستند و از هیچگونه پیچیدگی خاصی پیروی نمی‌کنند. تنها مشکل این است که هر یک از دست‌ها باید کار جداگانه‌ای را انجام دهد. به عنوان مثال زمانی که با نینجای اول یک بار می‌پرید، با نینجای دوم باید دو بار پریده و آیتمی را که در بالای یک سکو قرار دارد، بگیرید. زمانی می‌گفتند با یکی از دستان دایره‌ای خیالی بکشید و با دیگری یک مربع بکشید. وقتی امتحان می‌کردیم تازه به سخت بودن ماجرا پی می‌بردیم. بازی The Last Ninja Twins دقیقا عملکردی به همین شکل اما در دنیایی فانتزی دارد.

البته در مسیر حرکت به نقطه‌ی پایانی هر مرحله آیتم‌هایی نیز به کمک شما می‌آید. به عنوان مثال، یکی از آیتم‌ها باعث می‌شود تا نینجایی که آن را گرفته نامرئی و به قولی ضد ضربه شود. همین نامرئی شدن کمک شایانی را برای هدایت تنها یک نینجا می‌کند که در تمام کردن سریع‌تر مرحله بسیار کاربرد دارد. البته نامرئی شدن به معنی نیافتدادن قهرمان‌ها در چاله نیست! بنابراین حتی در حالت نامرئی هم باید از روی چاله‌ها بپرید. محیط بازی هم طراحی کارتونی و زیبایی دارد. با عبور از هر مرحله به مرور آفتاب تابان جای خود را به ماه و تاریکی می‌دهد که برای رسیدن به پایان بازی چهره‌ی متفاوتی را خلق می‌کند. علاوه بر این، انیمیشن کشته شدن نینجا ها در جای خود نکات ریزی دارد. بسته به آن که نینجاها به چه شکلی با موانع برخورد کنند شیوه مرگ متفاوتی دارند. در حالی که گاهی اوقات شمشیر به درون قلب‌شان فرو می‌رود در صحنه‌ای دیگر تنها شاهد بیهوش شدن نینجا‌ها هستیم. گاهی اوقات نیز شمشیر به نینجای دوم برخورد کرده و او هم به برادر دوقلوی خودش می‌پیوندد.

بازی The Last Ninja Twins

بازی The Last Ninja Twins در کل در دو دنیای متفاوت روایت می‌شود و هر یک از دنیاها ۸ مرحله دارد. بازی آنقدر سخت است که حتی گذشتن از مراحل اولیه‌ی اولین جهان چالشی جدی محسوب می‌شود. اگر به بازی‌های روگ لایک عادت دارید و اعصاب محکمی برای بارها و بارها کشته شدن دارید، حتما The Last Ninja Twins را تجربه کنید. البته به یاد داشته باشید که داشتن برادر یا خواهر یا دوستی صمیمی می‌تواند بازی را به یک محصول خنده‌دار و بسیار آسان تبدیل کند.

دانلود بازی The Last Ninja Twins


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده