نویسنده: میثم سبحانی
// سه شنبه, ۲۹ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۵۹

واکنش رایان رینولدز به حضور جاش برولین در فیلم Deadpool 2

رایان رینولدز، ستاره فیلم موفق Deadpool، نسبت به انتخاب جاش برولین برای ایفای نقش شخصیت Cable در دنباله این فیلم واکنش نشان داد.

این هفته فاش شد که نقش Cable در فیلم در دست ساخت ددپول ۲ (Deadpool 2) توسط جاش برولین ایفا خواهد شد. به تازگی رایان رینولدز، بازیگر نقش ددپول در این فیلم، پستی در اکانت رسمی خود در وب‌سایت توییتر منتشر کرد و نظرش را درباره انتخاب برولین برای ایفای این نقش عنوان کرد و همان‌طور که انتظار می‌رفت خیلی هم تحت تاثیر قرار نگرفت. در ادامه توییت رایان رینولدز را با هم می‌خوانیم:

این دیگه چه وضعشه فاکس! یک نفر که نمی‌تونه دو کاراکتر متفاوت رو در یک دنیای یکسان بازی کنه! جاش برولین که تو سیکاریو (Sicario) بود و منم تو سابرینا ساحره نوجوان (Sabrina The Teenage Witch) بودم.

همان‌طور که اکثر هواداران نیز به این موضوع اشاره کرده‌اند، حتما تا کنون مواجه شده‌اید که جاش برولین با قبول این نقش هم‌اکنون دو نقش از فیلم‌های سینمایی مارول را ایفا می‌کند، اولی Cable در فیلم Deadpool و دومی Thanos در فیلم در صف اکران انتقام‌جویان: جنگ بی‌پایان (Avengers: Infinity War). به هر حال به نظر می‌رسد که رینولدز از این مهم کمتر آزرده خاطر شده است و بیشتر به خاطر ارتباطات کمتر شناخته شده‌ای نگران است که بین سیکاریو، تریلر شجاعانه و جذاب برولین محصول سال ۲۰۱۵ و سابرینا ساحره نوجوان، کمدیِ تینیجری‌ای که با هنرپیشگی رایان رینولدزِ جوان در نقش سث محصول سال ۱۹۹۶ ساخته شد، وجود دارد.

انتخاب هنرپیشه برای نقش Cable در فیلم Deadpool 2 در چند ماه گذشته سوژه بسیاری از پیش‌بینی‌های طرفداران شده بود. شایعه شده بود که نام‌های مشهوری همچون مایکل شانن، دیوید هاربر (کلانتر محبوب سریال چیزهایی عجیب‌تر) و حتی برد پیت برای ایفای این نقش در نظر گرفته شده‌اند.

راب لایفلد و لویی سیمونسن که کارکتر Cable را خلق کرده‌اند، در گفتگو با هالیوود ریپورتر، او را اینگونه توصیف کرده‌اند:

نقطه مقابل ددپول، مردی که یک رهبر است و عادت کرده که فرمان‌پذیر باشد، شخصی که خیلی بر خود مسلط است اما هاله‌ای از خشونت نهفته در خودش دارد.

طرفداران کامیک بوک‌های مردان ایکس، او را به پسر Cyclops و قهرمانی خودساخته می‌شناسند که دیگر به کامیک بوک‌ها خلاصه نمی‌شود و حالا تبدیل به شخصی شده که اقتباس لایو-اکشن مخصوص به خودش را خواهد داشت.

فیلم سینمایی ددپول ۲ همچنین کاراکتر دومینو را نیز به تصویر خواهد کشید که نقشش توسط زازی بیتز، بازیگر تحسین شده فیلم آتلانتا (Atlanta) محصول سال ۲۰۱۶ ایفا خواهد شد. هنوز تاریخ اکرانی برای قسمت دوم ددپول اعلام نشده است، اما اخبار رسیده حاکی از آن است که فیلم‌برداری این فیلم از ماه ژوئن در ونکوور کانادا آغاز می‌شود.

به نظر شما جاش برولین انتخاب مناسبی برای ایفای نقش Cable است؟


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده