نویسنده: میثم سبحانی
// شنبه, ۲۶ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۳۰

کری فیشر در قسمت نهم مجموعه جنگ ستارگان حضور نخواهد داشت

به تازگی مدیر استودیو لوکاس فیلم تایید کرده که کری فیشر ایفاگر نقش پرنسس لیا در فیلم نهم جنگ ستارگان حضور نخواهد داشت.

اوایل این ماه برادر کری فیشر، عنوان کرد که این بازیگر فقید مجموعه فیلم‌های جنگ ستارگان در قسمت نهم این مجموعه سینمایی حضور خواهد داشت. در آن موقع وی اعلام کرد که لوکاس فیلم از «برداشت‌هایی اخیری» که از این بازیگر مرحوم تصویربرداری کرده است، استفاده خواهد کرد تا او در فیلم حضور داشته باشد. اما اکنون، کتلین کندی، رییس لوکاس فیلم به این اظهارنظر پاسخ داده و تاکید کرده است که فیشر در قسمت نهم این مجموعه سینمایی حضور نخواهد داشت. کندی در مصاحبه‌ای با برنامه صبحگاهی آمریکا به نام Good Morning America که از شبکه ABC از شرکت‌های تابعه کمپانی دیزنی پخش می‌شد، این موضوع را تایید کرد. او گفت:

متاسفانه، کری در قسمت نهم حضور نخواهد داشت.

کندی در ادامه این گفت‌وگو عنوان کرد که «البته فیشر، در قسمت هشتم این مجموعه سینمایی با نام فرعی آخرین جدای که در ماه دسامبر امسال اکران خواهد شد، حضور خواهد داشت و نقشش به عنوان ژنرال اورگانا را دوباره تکرار خواهد کرد. صحنه‌های زیادی از او در این فیلم خواهد دید که او در این سکانس‌ها فوق‌العاده است.»

اولین تریلر جنگ ستارگان: آخرین جدای (Star Wars: The Last Jedi) دیروز و در جشن بزرگداشت جنگ ستارگان منتشر شد.

کندی در ادامه گفت‌وگو با برنامه Good Morning America عنوان کرد که فیلمنامه قسمت نهم مجموعه سینمایی جنگ ستارگان که در سال ۲۰۱۹ ساخته خواهد شد، هنگامی که فیشر در دسامبر ۲۰۱۶ از دنیا رفت، هنوز نوشته نشده بود. کندی عنوان کرد که تاد (برادر کری فیشر) در رابطه با حضور او در قسمت نهم این مجموعه سینمایی دچار اشتباه شده است.

کندی و کالین ترورو در ژانویه ۲۰۱۷ با یکدیگر ملاقات کردند تا درباره نقش لیا در ادامه دنیای سینمایی جنگ ستارگان با هم صحبت کنند. لوکاس فیلم همچنین تایید کرد که ابدا از فناوری CGI برای بازآفرینی دیجیتالی نقش لیا استفاده نخواهد کرد. آن‌ها در بیانیه خود اعلام کردند:

کری فیشر همواره بخشی از خانواده لوکاس فیلم بوده، هست و خواهد بود. او پرنسس ما، ژنرال ما و مهم‌تر از همه دوست ما بود. ما همچنان از فقدان او ناراحت هستیم. ما یاد و خاطره او را گرامی می‌داریم و میراث او به عنوان پرنسس لیا را مغتنم می‌شماریم و همواره سخت تلاش خواهیم کرد تا هر آنچه را که او به مجموعه جنگ ستارگان اعطا کرده گرامی بداریم.

این هفته و در جشن بزرگداشت جنگ ستارگان، تجلیلی متاثرکننده و احساسی از کری فیشر به عمل آمد که یاد و خاطره این بازیگر فقید را برای هواداران وی زنده نگاه داشت.

به نظر شما فقدان حضور کری فیشر در ادامه مجموعه جنگ ستارگان چه تاثیری بر کیفیت این مجموعه سینمایی خواهد داشت؟


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده