// شنبه, ۲۶ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۳۱

AMD: نسخه واقعیت مجازی بازی Fallout 4 خارق العاده است

روی تیلور در جدیدترین گفت و گوی خود اعلام کرده است که نسخه واقعیت مجازی بازی Fallout 4 خارق العاده است.

کمپانی بتسدا، سازنده و ناشر بازی Fallout 4، امید زیادی به نسخه واقعیت مجازی این بازی دارد و در جریان اخبار متفاوت، اشاره‌هایی به عالی بودن آن کرده است. همچنین در نمایشگاه E3 سال گذشته بود که بخشی از این بازی در قالب واقعیت مجازی به نمایش گذاشته شد و حال خیلی از طرفداران این مجموعه بی‌صبرانه منتظر عرضه شدن نسخه واقعیت مجازی Fallout 4 هستند. 

در همین راستا ری تیلور، معاون ارشد کمپانی ای‌ام‌دی، در آخرین گفت و گوی خود صحبت‌هایی در مورد نسخه واقعیت مجازی فال اوت ۴ انجام داده است. طبق جدیدترین اخبار بازی، وی بر این عقیده است که این بازی می‌تواند دید و نگرش ما به واقعیت مجازی را تغییر دهد و یک بازی انقلابی باشد. به عبارتی ری تیلور معتقد است که نسخه واقعیت مجازی بازی Fallout 4 می‌تواند صنعت بازی‌های ویدیویی را تغییر دهد. 

یک سال از عرضه هدست‌های واقعیت مجازی می‌گذرد و آن‌طور که هواداران انتظار داشتند، این تکنولوژی توانست بازی‌های جدی را برای کاربران به ارمغان بیاورد. اگر نسخه واقعیت مجازی فال اوت ۴ به همان خوبی که تیم سازنده و سایرین می‌گویند باشد، باید منتظر عرضه بازی‌های بیشتر و با کیفیت‌تری برای واقعیت مجازی بمانیم. 

با تمام این تفاسیر باید منتظر کنفرانس خبری بتسدا در جریان نمایشگاه E3 2017 بمانیم. در آخر نظر شما کاربران چیست؟ آیا نسخه واقعیت مجازی فال اوت ۴ را تهیه می‌کنید؟ 


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده