نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۲۷ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۳۲

احتمال کارگردانی فیلم Bride of Frankenstein توسط بیل کاندن

کمپانی یونیورسال در حال مذاکره با بیل کاندن برای کارگردانی فیلم عروس فرانکنشتاین (Bride of Frankenstein) است.

طبق خبری که وب‌سایت ددلاین منتشر کرده، کمپانی یونیورسال در حال مذاکره با بیل کاندن برای کارگردانی فیلم Bride of Frankenstein است. این وب‌سایت اضافه کرد که این مذاکرات در مراحل اولیه خود قرار دارد، اما او در حال حاضر گزینه اصلی این کمپانی است. کاندن پیش از این برای نوشتن فیلمنامه فیلم خدایان و هیولاها (Gods and Monsters) برنده جایزه اسکار شده بود. با این حال، تاکنون بازیگری برای نقش عروس فرانکنشتاین انتخاب و معرفی نشده است. السا لنچستر اولین بازیگری بود که نقش این شخصیت را بر عهده داشت.

با این حال،‌ انتظار می‌رود که با انتخاب کارگردان فیلم Bride of Frankenstein، بازیگر این شخصیت نیز انتخاب شود. پیش از این شایعه شده بود که آنجلینا جولی ممکن است ایفاگر نقش عروس فرانکنشتاین در فیلم Bride of Frankenstein باشد، اما تاکنون درستی یا نادرستی این خبر مشخص نشده است. پیش از این یونیورسال با خاویر باردم برای بازی در نقش فرنکنشتاین (Frankenstein) به توافق رسیده بود. با این وجود هنوز مشخص نشده که باردم قرار است در نقش دکتر هیولا ساز [دکتر فرنکنشتاین] یا در نقش موجودی که خلق شده [فرنکنشتاین] در فیلم Bride of Frankenstein بازی کند. 

Bride of Frankenstein

فیلم Beauty and the Beast (دیو و دلبر)، جدیدترین فیلمی بوده که کارگردانی آن بر عهده کاندن بوده است. او همچنین کارگردانی فیلم‌های دیگری چون گرگ و میش: سپیده‌دم - قسمت اول (The Twilight Saga: Breaking Dawn – Part 1)، گرگ و میش: سپیده‌دم - قسمت دوم (The Twilight Saga: Breaking Dawn – Part 2)، دسته پنجم (The Fifth Estate) و آقای هولمز (Mr Holmes) را نیز بر عهده داشته است. همچنین کار نوشتن فیلمنامه فیلم The Greatest Showman on Earth (بزرگترین شومن روی زمین) با بازی هیو جکمن، را نیز بر عهده دارد.

فیلم The Mummy (مومیایی) اولین فیلم مجموعه هیولایی یونیورسال است که کارگردانی این فیلم بر عهده الکس کورتزمن بوده و جان اسپایتس نیز بر روی فیلمنامه این فیلم کار کرده است. تام کروز، آنابل والیس، سوفیا بوتلا و جیک جانسون از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم The Mummy حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. فیلم The Mummy قرار است در تاریخ ۹ ژوئن ۲۰۱۷ (۱۹ خرداد ۱۳۹۶) اکران شود. با این حال، تاکنون تاریخی برای اکران فیلم Bride of Frankenstein اعلام نشده است.


منبع ComicBookMovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده