نویسنده: آرش رستمی
// جمعه, ۲۵ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۲۹

تغییر موتور بازی Counter-Strike: Global Offensive به Source 2

بازی Counter-Strike: Global Offensive قرار است همانند Dota 2 به موتور بازیسازی Source 2 نقل مکان کند.

بنا به اخبار بازی، تا چند روز دیگر بازی تیراندازی Counter-Strike: Global Offensive به‌طور رسمی به کشور چین راه پیدا می‌کند. در این میان، یکی از رویدادهایی که به همین مناسبت برگزار شده جزئیاتی از آینده‌ی CS: GO را فاش کرده است.

آن‌طور که وب‌سایت PCGamesN گزارش داده، طی رویداد اخیر CS: GO در چین، تأیید شده که این بازی قرار است به موتور گرافیکی Source 2 نقل مکان کند؛ یعنی همان حرکتی که مدتی پیش در مورد بازی Dota 2 اجرا شد. آن‌طور که از گزارش فوق برمی‌آید، در پی این اقدام، رابط‌کاربری کانتر استرایک گو هم دستخوش تغییراتی اساسی خواهد شد؛ به‌شکلی که Panorama UI (رابط کاشی‌وار کمپانی ولو که هم‌اکنون در دوتا 2 نظاره‌گرش هستیم) به این بازی نیز راه پیدا می‌کند. ضمنا باخبر شده‌ایم که Operation بعدی بازی برای فصل تابستان در نظر گرفته شده است. البته هنوز جزئیاتی از این محتوای دانلودی اعلام نشده و حتی نام آن برای‌مان مشخص نیست.

ولو ضمن رویداد CS: GO چین به برنامه‌اش جهت بهره‌گیری از یادگیری ماشینی، برای روبه‌رو شدن با بازیکنان متقلب، هم اشاراتی کرد. با این حساب می‌توان انتظار داشت که این سیستم در آینده‌ی نزدیک به‌طور آزمایشی در مسابقات واقعی به کار گرفته شود.

بازی Counter-Strike: Global Offensive در ۱۸ آوریل (۲۹ فروردین) رسما به چین راه پیدا خواهد کرد. این بازی، که از انتشارش چهار-پنج سالی می‌گذرد، بر پایه‌ی موتور سورس ساخته شده است.


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده