// جمعه, ۲۵ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۰۱

تاریخ عرضه بازی Yakuza Kiwami در غرب مشخص شد

کمپانی سگا تاریخ عرضه بازی Yakuza Kiwami را در غرب مشخص کرد.

اگر از علاقه‌مندان بازی‌های ژاپنی و مجموعه یاکوزا باشید، قطعا نام بازی Yakuza Kiwami را شنیده‌اید. بازی که در اصل بازسازی نسخه اول این مجموعه به حساب می‌آید. حال طبق جدیدترین اخبار بازی، کمپانی سگا، سازنده و ناشر این بازی، تاریخ عرضه Yakuza Kiwami را در غرب مشخص کرده است. این بازی در تاریخ هفت شهریور (۲۹ آگوست) در آمریکا و اروپا به صورت انحصاری برای پلی‌استیشن 4 عرضه خواهد شد. 

نسخه بازسازی شده قسمت اول یاکوزا از نظر گرافیکی پیشرفت‌های چشم‌گیری کرده و تمامی بخش‌ها از اول طراحی شده‌اند. همچنین از نظر صداگذاری، تمامی صداپیشه‌های نسخه ژاپنی بازی از اول صدا‌های بازی را ضبط کرده‌اند. همچنین کمپانی سگا اعلام کرده است که ۳۰ دقیقه میان‌پرده اضافه‌تر به بازی اضافه شده است.

از طرفی کمپانی سگا سیستم جدیدی بنام Majima Everywhere به بازی Yakuza Kiwami اضافه کرده است. به واسطه این سیستم شخصیت ماجیما مدام در طول بازی شخصیت کایو را غافل‌گیر کرده و شاهد مبارزات مختلفی خواهیم بود. البته این سیستم تا حدی شبیه به سیستم استفاده شده در بازی Yakuza 0 است. با این حال سگا قول داده است که این دو سیستم از یکدیگر مجزا هستند.

بازی Yakuza Kiwami به صورت دیجیتالی و فیزیکی با قیمت ۲۹.۹۹ دلار آمریکا، ۲۹.۹۹ پوند انگلستان و ۳۴.۹۹ یورو اروپا قابل خریداری است. کسانی که یکی از نسخه‌های لیمیتد ادیشن بازی را خریداری یا پیش خرید کنند، بازی را در بسته بندی استیل بوک دریافت خواهند کرد. 


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده