// شنبه, ۲۶ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۲۷

مرحله Mirror of Spirits بازی Lara Croft GO منتشر شد

اسکوئر انیکس مونترال و KO_OP امروز از انتشار بخش داستانی جدیدی برای بازی Lara Craft GO خبر دادند.

با توجه به اخبار بازی موبایل، کمپانی اسکوئر انیکس مونترال و KO_OP امروز از انتشار بخش داستانی Mirror of Spirits برای بازی اندروید و آیفون Lara Croft GO خبر دادند. این بخش داستانی اکنون برای نسخه آیفون و اندروید بازی در دسترس قرار دارد. این مرحله اضافه پیش از این برای رایانه‌های شخصی منتشر شده بود.

KO_OP، استودیوی مستقل واقع در مونترال مرحله اضافه Mirror of Spirits را توسعه‌ داده است. این مرحله در نسخه‌ی پلی‌استیشن 4 و پلی‌استیشن ویتا وجود داشت که سال گذشته منتشر شده بودند. مرحله جدید شامل پازل‌های مختلف و مکانیک‌های تنظیم شده در Croft Manor می‌شود. آنتونی راتون، مدیر فنی و مهندس ارشد اسکوئر انیکس مونترال در رابطه با همکاری با KO_OP‌ گفته بود:

همکاری با تیم خلاق KO_OP‌ برای توسعه‌ مرحله‌ای کاملا جدید برای بازی Lara Craft GO‌ افتخاری حقیقی است. احساس می‌کنیم که بازیکنان قدیمی چالشی جدید را در حالی که روح نسخه اوریجینال Lara Craft Go حفظ شده،‌ پیدا خواهند کرد.

برای گرامیداشت انتشار این مرحله جدید، بازی اکنون با ۴۰ درصد تخفیف در اپل استور و گوگل پلی به فروش می‌رسد. لارا کرفت گو در حال حاضر در پلتفرم‌های اندروید، آیفون، رایانه‌های شخصی، پلی استیشن 4 و پلی‌استیشن ویتا در دسترس قرار دارد.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده