// جمعه, ۲۵ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۳۱

لیست محتویات دو ماه آینده بازی Titanfall 2 منتشر شد

استودیو ریسپاون لیست محتویات دو ماه آینده بازی Titanfall 2 را منتشر کرد. 

استودیو ریسپاون، سازنده بازی Titanfall 2، لیست محتویات دو ماه آینده این بازی را منتشر کرد. البته بازه زمانی که برای محتویات این بازی در نظر گرفته شده است، شامل ماه آوریل نیز می‌شود. به عبارتی این محتویات بین ماه آوریل و ماه ژوئن عرضه خواهد شد.

بر اساس اخبار بازی منتشر شده، عرضه محتویات بازی Titanfall 2 با دو نقشه بنام‌های Glitch و Relic  آغاز خواهد شد و در ادامه تایتان‌های جدیدی نیز برای بازی در دسترس قرار می‌گیرد. متاسفانه تاریخ دقیق انتشار این محتویات از سوی استودیو ریسپاون اعلام نشده است. پس از این محتویات دو تایتان بنام‌های Ronin و Tone به بازی اضافه خواهند شد که بر خلاف سایر محتویات رایگان بازی، برای دریافت این دو تایتان می‌بایست پول بدهید. 

موارد ذکر شده، تنها محتویات در نظر گرفته شده برای دو ماه آینده نیست و دو نقشه دیگر به نام‌های Traffic و Deck نیز به بازی اضافه خواهند شد. متاسفانه هیچ اطلاعات دقیقی از تاریخ عرضه محتویات ذکر شده در دسترس نیست و تنها اعلام شده که بین ماه آوریل و ماه ژوئن تمامی این محتویات به بازی اضافه خواهند شد. همچنین استودیو ریسپاون یک سری بروزرسانی نیز برای بازی در نظر گرفته که در جریان این بروزرسانی‌ها محتویات زیر به بازی اضافه خواهند شد:

  • ظرفیت سطح Genها به ۱۰۰ تغییر پیدا خواهد کرد
  • تنظیمات Private Matchها گسترش پیدا خواهد کرد
  • اضافه شدن فرقه جدید
  • قابلیت Marked برای حالت Death Game
  • ضربات تمام کننده بیشتر برای خلبان‌ها
  • اضافه شدن پوسته‌های بیشتر برای اسلحه‌ها

در آخر استودیو ریسپاون اعلام کرده است که در آینده اخبار تکمیلی بیشتری حول محتویات بازی Titanfall 2 منتشر خواهد شد.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده