// جمعه, ۲۵ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۴۵

نینتندو تولید NES Classic را متوقف کرد

کمپانی نینتندو اعلام کرد که دیگر کنسول NES Classic Edition برای آمریکای شمالی تولید نخواهد شد. 

اواخر سال گذشته بود که کمپانی نینتندو کنسول NES Classic Edition را روانه بازار کرد که با فروش خیلی خوبی مواجه شد و در همان هفته‌های ابتدایی، موجودی این کنسول در آمریکا به اتمام رسید. حال پس از گذشت تقریبا ۶ ماه کمپانی نینتندو اعلام کرده است که این کنسول دیگر برای آمریکای شمالی تولید نخواهد شد. متاسفانه نینتندو دلیل این کار خود را توضیح نداده است. 

بر اساس اخبار کنسول‌های بازی منتشر شده، کمپانی نینتندو در این راستا بیانیه‌ای صادر کرده است.

در ماه آوریل منطقه آمریکای شمالی آخرین محموله‌ی کنسول NES Classic Edition سال جاری خود را دریافت خواهد کرد. ما شما را برای به دست آوردن این کنسول از طریق خرده فروشی‌های منطقه خود تشویق می‌کنیم. همچنین ما این را می‌دانیم که بدست آوردن کنسول NES Classic Edition برای خیلی از مشتریان سخت است و از این بابت از شما عذرخواهی می‌کنیم. ما به دقت به بازخوردهای شما نگاه کردیم و از پشتیبانی فوق العاده شما از این کنسول قدردانی می‌کنیم. 

همانطور که از بیانیه نینتندو برای منطقه آمریکای شمالی مشخص است، دیگر شاهد تولید این کنسول برای این منطقه نخواهیم بود و محموله ماه آوریل، آخرین موجودی‌های این کنسول در آمریکای شمالی به حساب می‌آید. از طرفی سوالی پرسیده شد حول اینکه چه زمانی تولید این کنسول در سطح جهان متوقف می‌شود و نماینده نینتندو در این باره گفت:

برای اطلاع از این موضوع به بیانیه کمپانی برای سایر مناطق رجوع کنید. 

در آخر نیز از نینتندو پرسیده شد که آیا این بازی‌های کلاسیک NES برای نینتندو سوییچ نیز عرضه می‌شوند یا نه که در این باره کمپانی نینتندو اعلام کرد فعلا برنامه‌ای برای این کار نداریم. 


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده