نویسنده: آرش رستمی
// پنجشنبه, ۲۴ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۳۱

تیزر پروژه جدید ناشر Dark Souls

باندای نامکو تیزری را برای «پروژه‌ی جدیدش» منتشر کرده که عبارت Prepare To Dine در انتهای آن به‌چشم می‌خورد.

گویا باندای نامکو (Bandai Namco)، ناشر سری بازی‌های Dark Souls و Tekken، می‌خواهد با یک محصول جدید طرفداران‌اش را غافلگیر کند. کمپانی ژاپنی به‌تازگی تیزری را منتشر کرده که با محوریت یک «پروژه‌ی جدید» ساخته شده و فضایی تیره و سنگین را به تصویر می‌کشد. در این میان، آنچه که قضیه را جالب‌تر می‌کند عبارتی است که در پایان این ویدیو نقش می‌بندد؛ عبارت کوتاه Prepare To Dine که معنای‌اش می‌شود: «برای شام خوردن آماده شوید!» مطمئناً نیازی نیست که جزو طرفداران سرسخت مجموعه‌ی دارک سولز باشید تا این جمله شما را به یاد شعار خشن این سری، یعنی Prepare to die (برای مردن آماده شوید!)، بیندازد. خب، بیایید به این تریلر سینمایی نگاهی بیندازیم.

| |

هنوز از جزئیات پروژه‌ی فوق اطلاعی نداریم و نمی‌دانیم که چه استودیویی روی آن کار می‌کند. با توجه به گفته‌های خالق دارک سولز محصول جدید نمی‌تواند نسخه‌ی تازه‌ی این سری باشد؛ اما ممکن است که با نسخه‌ای فرعی از مجموعه‌ی سولز یا یک بازی کاملا جدید روبه‌رو باشیم. به‌هرحال اگر تریلر مورد توجه‌تان قرار گرفته، حتماً هفته‌ی دیگر سری به اخبار بازی بزنید؛ چراکه انتظار می‌رود این محصول در ۲۰ آوریل (۳۱ فروردین‌ماه) به‌طور رسمی رونمایی شود.

آخرین نسخه‌ی اصلی سری سولز بازی Dark Souls 3 بود که در سال گذشته‌ی میلادی به بازار عرضه شد. این سری که اولین عضو آن بازی Demon's Souls است، بدون احتساب بازی Bloodborne مجموعاً چهار بازی را شامل می‌شود. در سال ۲۰۱۶ یک بازی رایگان (Free to Play) و فرعی از این مجموعه هم با نام Slashy Souls برای اسمارت‌فون‌ها منتشر شد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده