// یکشنبه, ۲۷ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۳۱

بازی نقش آفرینی Crawl منتشر شد

استودیو Powerhoof با انتشار تریلری بازی Crawl را برای ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4، رایانه‌های شخصی منتشر کرد.

بر طبق جدیدترین اخبار بازی، استودیو پاور‌هوف (Powerhoof) بازی Crawl را برای ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4، رایانه‌های شخصی، مک و لینوکس منتشر کرد. ضمن اعلام این خبر تریلر هنگام عرضه این بازی نیز منتشر شد.

اگر اولین بار است که نام بازی Crawl به گوشتان می‌خورد در ادامه می‌توانید توضیحات صفحه استیم آن را مطالعه کنید.

بازی Crawl یک اثر چند نفره محلی (Local) است که از سبک آرکید و نقش‌آفرینی کلاسیک بهره می‌برد و کاربران را در سیاه‌چال‌ها و غار‌هایی پر از هیولا‌ها رها می‌کند. این بازی تا چهار بازیکن را به صورت همزمان پشتیبانی می‌کند.

یکی از کاربران در نقش قهرمان در این بازی حضور پیدا می‌کند و در غار‌هایی که محیط و موجودات آن‌ها به صورت تصادفی طراحی و پردازش می‌شود، سفر خود را آغاز می‌کند. در حالی که موجودات و تله‌های دنیای این بازی به دست سه بازیکن دیگر هدایت و جایگذاری می‌شود و اگر هر کدام از سه کاربر بتواند قهرمان این بازی را از پای در بیاورد، بازی بعدی را به عنوان قهرمان شروع خواهد کرد. کاربران با کسب امتیازات و جمع‌آوری لوت‌ها به باس‌فایت این بازی خواهند رسید، جایی که هیولای اصلی این بازی نیز به دست سه گیمر دیگر کنترل و هدایت می‌شود.

ویژگی‌های بازی Crawl از این قرار است:

بخش چند نفره Local تا ۴ کاربر به صورت همزمان: به واسطه‌ی صفحه کلید، ماوس یا گیم‌پد با دوستانتان رقابت کنید یا اینکه در بخش تک نفره، مهارت‌های خود را با بات‌ها به چالش بکشید و به آیتم‌های جدید دست یابید.

نبرد در سیاه‌چال‌ها: با مبارزه با موجودات، سطح (لول) خود را افزایش دهید و آیتم‌هایی نظیر سلاح‌ها و جادوها را به دست بیاورید و یک بازی سریع را در ۳۰ دقیقه تجربه کنید. در حالی که کاربران دیگر در سوی دیگر موجودات خود را از عنکبوت گرفته تا موش به یک هیولای چند سر تبدیل می‌کنند.

نبرد‌های منحصر به فرد و متفاوت: در غار‌هایی که هر بار به صورت تصادفی طراحی و پردازش می‌شود به دنبال آیتم‌های متفاوت بگردید. جایی که بیش از ۶۰ نوع هیولا قابل بازی در دسترس شما قرار گرفته است.

بازی Crawl مرداد ۹۳ از طریق سیستم «دسترسی پیش از موعد» (Early Access) استیم با قیمت ۱۴.۹۹ برای رایانه‌های شخصی منتشر شد و توانست امتیازات زیادی را از سوی کاربران در استیم به خود اختصاص دهد، کاربران هم اکنون می‌توانند نسخه رسمی این بازی را با قیمت یاد شده خریداری کنند. ضمنا کاربرانی که تا قبل از ۲۹ فروردین ماه (۱۸ آوریل) این بازی را خریداری کنند از ۲۰ درصد تخفیف بهره خواهند برد. در ادامه می‌توانید تریلر روز انتشار بازی Crawl را دانلود و تماشا کنید.

| |


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده