نویسنده: کیان کاظمی
// پنجشنبه, ۲۴ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۱

ریبوت بازی Star Wars: Knights of the Old Republic ساخته نمی شود

طبق گزارشات جدید، به نظر می‌رسد ساخت ریبوت بازی Star Wars: Knights of the Old Republic منتفی شده و به این زودی ساخته نمی‌شود.

چند روز پیش بود که شایعاتی مبنی بر ساخت نسخه ریبوت بازی Star Wars: Knights of the Old Republic در فضای مجازی منتشر شد. منبع این شایعه یکی از افراد مرتبط با اعضای داخلی استودیو بایوور آستین (BioWare Austin) به نام لیام رابرتسون بود؛ اما در جدیدترین اخبار بازی، طبق گفته جیسون شرایر، یکی از اعضای وبسایت Kotaku، تایید شد که فعلا خبری از ساخت این نسخه نخواهد بود و شایعه منتشر شده براساس اطلاعات قدیمی بوده است:

این اطلاعات قدیمی است. چیزی که من به صورت جداگانه از افرادی که از اتفاقات داخل استودیو باخبر هستند شنیدم این است که استودیو بایوور آستین در حال کار روی یک نمونه اولیه از بازی Knights of the Old Republic بوده است، اما این پروژه چراغ سبز دریافت نکرده و در حال ساخت نیست.

با توجه به سخنان بالا، به نظر می‌رسد شایعات پیرامون ریبوت بازی Star Wars: Knights of the Old Republic اشتباه بوده‌اند. با این حال، رابرتسون در واکنش به سخنان بالا گفته است:

بگذارید این موضوع را روشن کنم که معتقدم KOTOR پروژه جاری بایوور آستین نیست. از همان افرادی که در مورد Dylan شنیدم، شنیدم که که چندی پیش در آستین نمونه اولیه ریبوت KOTOR ساخته شده است. فکر کنم از آن زمان، ممکن است که این نمونه اولیه به چیز دیگری تکامل پیدا کرده باشد. من همچنان مطمئنم که آستین روی چیزی مربوط به جنگ ستارگان کار می‌کند.

با توجه به سخنان بالا، به نظر می‌رسد استودیو بایوور آستین روی اثری مروبط به جنگ ستارگان کار می‌کند، با این حال ممکن است ارتباطی به Knights of the Old Republic نداشته باشد و ممکن است به این زودی‌ها هم آن را نبینیم. استودیو مذکور در حال حاضر مسئولیت توسعه نسخه MMO بازی KOTOR را برعهده دارد و همچنین به بایوور برای کار روی IP جدیدشان کمک می‌کند. با این وجود، طرفداران جنگ ستارگان می‌توانند به زودی بازی Star Wars Battlefront II را تجربه کنند که تریلر معرفی آن امروز در فضای مجازی لو رفت و برخلاف نسخه اول، دارای بخش داستانی نیز خواهد بود. 


منبع Gamepur
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده