// پنجشنبه, ۲۴ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۰۲

تصاویر باکیفیت جدیدی از بازی Gran Turismo Sport منتشر شد

سونی اینتراکتیو اینترتینمنت سه جاده جدید را به همراه تعدادی از تصاویر Gran Turismo Sport منتشر کرد.

سونی اینتراکتیو اینترتینمنت (Sony Interactive Entertainment)‌ امروز با انتشار انبوهی از تصاویر بازی رانندگی Gran Turismo Sport، فرصتی را برای دیدن برخی خودروهای جدید در کنار جاده‌های بیشتر داده است.

با نگاهی به تصاویر، دو خودروی رالی فورد فوکوس (Ford Focus) و میتسوبیشی لنسر اوولوشن (Mitsubishi Lancer Evolution) به چشم می‌خورند. علاوه بر این، سه جاده‌ی Sardegna Windmills ،Blue Moon Bay و Dragontrail Seaside نیز در تصاویر فوق دیده می‌شوند. شما می‌توانید این تصاویر را به صورت کامل از پایین تماشا کنید.

در دیگر اخبار بازی، برای نخستین بار و به‌دنبال انقضای قرار داد میان پورشه و الکترونیک آرتز، به نظر می‌آید که این تولیدکننده‌ی خودروهای قدرتمند، آماده‌ی گسترش همکاری‌ها با مجموعه‌های بیشتری در صنعت بازی‌‌های ویدیویی است. سونی امروز در پورتال رسمی European Press از ۶ تصویر زیبا رونمایی کرده است. در این ۶ تصویر شاهد نمایش Porsche 911 GT3 RS از زوایای مختلف در بازی Gran Turismo Sport هستیم.

افزون بر این، در نهایت بتای اروپای بازی در تاریخ ۱۵ اپریل (۲۶ فروردین)‌ آغاز می‌شود. بازی Gran Turismo Sport در سال ۲۰۱۷ به صورت انحصاری برای پلی‌استیشن 4‌ عرضه خواهد شد.

 تصاویر Porsche 911 GT3 RS:

بازی Gran Turismo Sport

بازی Gran Turismo Sport

تصاویر مختلف بازی:

بازی Gran Turismo Sport

بازی Gran Turismo Sport

بازی Gran Turismo Sport


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده