نویسنده: آرش رستمی
// چهار شنبه, ۲۳ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۱

رویداد Nintendo Direct با محوریت دو بازی 2 Splatoon و Arms در راه است

در ساعات آغازین پنج‌شنبه ۲۴ فروردین نظاره‌گر رویداد Nintendo Direct با تمرکز روی بازی‌های Splatoon 2 و Arms خواهیم بود.

نینتندو یک رویداد Nintendo Direct دیگر را برای طرفداران‌اش در نظر گرفته است. بنا به اخبار بازی، برنامه‌ی نام‌برده روی بازی مبارزه‌ای Arms و همین‌طور نسخه‌ی دوم Splatoon تمرکز خواهد داشت. نینتندو دایرکت موردنظرمان قرار است در ساعت ۱۱ شب ۱۲ آوریل به‌وقت ساعت تابستانی بریتانیا (ساعت ۲:۳۰ بامداد پنج‌شنبه ۲۴ فروردین‌ماه به‌وقت تهران) برگزار شود.

با آنکه دو بازی Splatoon 2 و Arms بخش «عمده‌ی» برنامه‌ی نینتندو را تشکیل می‌دهند، اما آن‌طور که این کمپانی اشاره کرده ظاهراً «اطلاعات [تازه‌ای] از بازی‌های نینتندو 3DS و نینتندو سوییچ [هم] در راه است.» مانند معمول، نینتندو دایرکت در یوتیوب و وب‌سایت مربوطه برای علاقه‌مندان استریم می‌شود.

بازی Splatoon 2 از زمان معرفی شدن‌اش تا امروز به اشکال مختلف برای منتقدین و بازیکنان به نمایش درآمده است. چندی پیش هم فاز بتایی برای این بازی برگزار شد که به دارندگان سوییچ امکان داد تا با حال‌وهوای آن آشنا شوند. در آن‌سو Arms مدتی است که از کانون توجهات دور بوده است. این بازی مبارزه‌ای که از کنترل‌های حرکتی سوییچ پشتیبانی می‌کند، نخستین‌بار در زمستان سال گذشته رونمایی شد. آن‌طور که نینتندو پیش‌تر گفته است، Arms را می‌توان با کلیدهای کنترلر، بدون استفاده از حسگرهای حرکتی، هم تجربه کرد.

نسخه‌ی دوم Splatoon قرار است طی فصل تابستان برای نینتندو سوییچ منتشر شود.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده