نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲۳ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۱

ساخت انیمیشن تلویزیونی Invader Zim تایید شد

شبکه نیکلودئون ساخت انیمیشن بلند و تلویزیونی Invader Zim را رسما تایید و اعلام کرد.

شبکه نیکلودئون با انتشار بیانیه‌ای به طور رسمی ساخت انیمیشن بلند و تلویزیونی Invader Zim را تایید و اعلام کرد. زمان این انیمیشن تلویزیونی که قرار است توسط این شبکه منتشر شود، ۹۰ دقیقه خواهد بود. انیمیشن Invader Zim براساس سریال انیمیشینی به همین نام در حال ساخت است که در بین سال‌های ۲۰۰۱ تا ۲۰۰۶ از شبکه نیکلودئون به روی آنتن رفته بود. جان واسکوئز، خالق این مجموعه، نیز برای ساخت و تولید این انیمیشن باز خواهد گشت. کریس ویسکاردی، معاون ارشد مدیر بخش محتوا و محصولات انیمیشنی شبکه نیکلودئون، در بیانیه منتشر شده این شبکه گفت:

به عنوان یک شبکه که در تاریخ ۲۵ ساله خود در ساخت و خلق انیمیشن‌های خنده‌دار و بامزه برای کودکان پیشگام بوده‌ایم، به خود می‌بالیم و مجموعه Invader Zim،‌ یکی از مجموعه‌های بزرگ، دوست داشتنی و مورد علاقه ما است. در طول یک دهه گذشته از طریق رسانه‌های اجتماعی، محصولات مصرفی و کتاب‌های کامیک Zim، محبوبیت مجموعه Invader Zim رشد چشم‌گیری داشته است. اعلام خبر ساخت این انیمیشن هیجان بسیار زیادی را برای دیدن یک ماجراجویی دیگر از جان، بوجود آورده است و من به شما قول می‌دهم که این انیمیشن، یک اثر زیبا، پوچ و در عین حال بی‌ریا خواهد بود که تمامی طرفداران سریال اصلی را به خود جذب خواهد کرد و حتی بچه‌هایی که برای اولین بار قرار است آن را تماشا کنند، این انیمیشن را بسیار دوست خواهند داشت.

انیمیشن بلند The Invader Zim داستان زیم، شخصیت همیشه ناامید و افسرده، را روایت خواهد کرد که همچنان توهم از بین بردن زمین را در سر دارد. برنامه و طرح جدید او در نهایت توجه رهبران ایرکن را به خود جلب می‌کند. همچنین شبکه نیکلودئون تیزر تریلر بسیار کوتاهی از این انیمیشن منتشر کرده است که شما در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید:

|

ریچارد استیون هورویتز، اندی برمن، ریکی سیمونز، ملیسا فان، به همراه جان واسکوئز، از جمله صداپیشگان سریال انیمیشنی Invader Zim هستند که در نسخه بلند تلویزیونی آن حضور خواهند داشت. شبکه نیکلودئون تاکنون تاریخی برای انتشار این انیمیشن بلند تلویزیونی اعلام نکرده است.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده