// جمعه, ۲۵ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۱

حالت جدید بازی World of Tanks معرفی شد

استودیو Wargaming با انتشار تریلری اعلام کرد که بزودی حالت جدید Frontline را برای بازی World of Tanks منتشر می‌شود.

امروز در جدیدترین اخبار بازی، استودیو وار‌گیمینگ (Wargaming) حالت جدید بازی شبیه‌سازی World of Tanks را معرفی کرد که بزودی منتشر می‌شود.

حالت جدید که Frontline نام دارد با همکاری استودیو بانگ‌فیش (Bongfish) توسعه یافته است و قرار است ویژگی‌های جدیدی را به بازی اضافه کند. این حالت بازیکنان را به نقشه‌هایی عظیم می‌برد و در نبرد‌های سهمگین شرکت می‌دهد که در آنها ۶۰ تانک از دو تیم (۳۰ در مقابل ۳۰) با یکدیگر به مبارزه می‌پردازند. از سوی دیگر نقطه‌های هجومی و دفاعی در نقشه‌های بزرگ گنجانده شده که وظیفه یکی از تیم‌ها دفاع از نقاط یاد شده و دیگری اشغال کردن آن‌ها است. هم اکنون کاربران می‌توانند حالت جدید را به صورت رایگان در سرور آزمایشی‌ای به نام Sandbox تجربه کنند. ضمن اعلام این خبر سازندگان ویدیویی منتشر کردند که در آن توضیحاتی پیرامون ویژگی‌های حالت Frontline می‌دهند.

میلوس جرابک، کارگردان بازی World of Tanks، درباره‌ی حالت جدید نوشت:

کاربران درخواست‌های مکرری برای نقشه‌های بزرگ با گنجایش تانک‌های بیشتر می‌کردند. با بررسی این موضوع استودیو وارگیمینگ تصمیم گرفت که با همکاری استودیو بانگ‌فیش این حالت را برای این بازی توسعه دهد. در حالی که تیم توسعه دهنده ما بر روی بخش‌های اصلی این بازی کار می‌کنند در سوی دیگر بانگ‌فیش با راهنمایی ما تخصص خودشان را روی ساخت حالت جدید پیاده می‌کنند. رابطه‌ی خوبی را با تیم بانگ‌فیش داریم.

مایکل پوتز، موسس و مدیر عامل استودیو بانگ‌فیش، ضمن همکاری خود با استودیو وارگیمینگ نوشت:

مدتی است که روی حالت Frontline کار می‌کنیم و بسیار خوشنود هستیم که بتوانیم آن را با همه به اشتراک بگذاریم. از تجربه جدید که در دنیای بزرگتری انجام می‌گیرد بسیار هیجان زده هستیم. با همکاری تیم توسعه دهنده بازی World of Tanks می‌توانیم احساس ذوق و شوق را در توسعه یک حالت منحصر به فرد برای کاربران این بازی به ارمغان بیاوریم.

بازی World of Tanks هم اکنون به طور رایگان برای ایکس‌باکس وان، رایانه‌های شخصی و پلی‌استیشن 4 در دسترس است. همانطور که در بالا اشاره شد کاربران می‌توانند حالت جدید را در سرور آزمایشی Sandbox پیدا کنند. در ادامه می‌توانید ویدیو جدید را دانلود و تماشا کنید:

| |

 


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده