// چهار شنبه, ۲۳ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۳۱

تریلر جدید بازی Tartarus منتشر شد

استودیو Abyss Gameworks با انتشار تریلری اعلام کرد که بازی Tartarus به سیستم Greenlight استیم راه پیدا کرد.

امروز در جدیدترین اخبار بازی، استودیو ابیس گیم‌وُرکس (Abyss Gameworks) اعلام کرد که موفق شده‌اند بازی Tartarus را به صفحه Greenlight استیم برسانند و مراحل توسعه آن را ادامه دهند. ضمن اعلام این خبر تیم توسعه دهنده تریلر جدیدی از این بازی منتشر کردند.

خط داستانی بازی Tartarus در سال ۲۲۳۰ در حواشی سیاره نپتون به وقوع می‌پیوندد. کاربران بازی را در نقش یک کارمند ساده به نام کوپر بازی می‌کنند، کسی که در یک سفینه فضایی پژوهشی به نام تارتاروس سفر خود را آغاز می‌کند. پس از اینکه سیستم امنیتی این فضاپیما بدون اخطار با مشکل مواجه می‌شود و تمامی خدمه تارتاروس سعی می‌کنند به قسمتی از فضاپیما برسند تا بتوانند سیستم آن را  تعمیر کنند و از برخورد فضاپیما با سیاره نپتون جلوگیری کنند. از آنجا که کوپر از سیستم فضاپیما و هدایت آن اطلاعی ندارد سعی می‌کند که با کمک خدمه‌ کشتی آن را نجات دهد.

به گفته سازندگان بازی Tartarus با سیستم‌های واقع گرایانه تکنولوژی فضاپیما کاربران را وادار می‌کند که سیستم آن را هک کنند، طوری که برای حل مشکلات باید به جستجوی اطلاعات بروید.

در ادامه می‌توانید از ویژگی‌های بارز بازی Tartarus با خبر شوید:

  • اکشن اول شخص
  • داستان پردازی غنی با گیم‌پلی ساده در عین حال چالش برانگیز
  • معما‌های نوشتاری
  • جو و اتمسفر کلاسیک

بازی Tartarus قرار است در تابستان سال جاری منتشر شود. بازی مذکور به واسطه‌ی موتور گرافیکی Unreal Engine 4 در دست توسعه است و از طریق استیم برای رایانه‌های شخصی منتشر می‌شود. در ادامه می‌توانید تریلر جدید این بازی را دانلود و تماشا کنید.

| |


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده