نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۲۲ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۳۲

فروش بازی PlayerUnknown's Battlegrounds از مرز یک میلیون نسخه عبور کرد

بازی PlayerUnknown's Battlegrounds تنها در ۱۶ روز بیش از یک میلیون نسخه فروش داشته است. 

نسخه Early Access بازی PlayerUnknown's Battlegrounds چندی پیش در استیم منتشر شد و حال در جدیدترین اخبار بازی اعلام شده که فروش این بازی تنها پس از گذشت ۱۶ روز از مرز یک میلیون نسخه عبور کرده است. همچنین اعلام شده که این اثر جزو سه بازی برتر در استیم از حیث داشتن تعداد کاربران آنلاین همزمان است. 

بازی PlayerUnknown's Battlegrounds طی دو هفته گذشته پرفروش‌ترین بازی در استیم بوده است. این بازی در اصل یک شوتر سوم شخص تلاش برای بقا است که به بازی‌های این‌چنینی Battle Royale هم می‌گویند. سازنده این بازی برندان گرین است که وی را خالق سبک Battle Royale می‌دانند. البته گرین در ساخت PlayerUnknown's Battlegrounds با استودیو بلوهول همکاری کرده است. 

به مناسب عبور فروش بازی از مرز یک میلیون نسخه، گرین متنی منتشر کرده که به شرح زیر است:

ما بدون حمایت بازیکنانی که زمان خود را کاملا صرف این بازی می‌کنند، نمی‌توانستیم به چنین دستاوردی برسیم. به همین دلیل هم از تک تک آن‌ها تشکر می‌کنیم و امیدواریم با انتشار محتویات جدید برای بازی و پشتیبانی از آن، بتوانیم طرفداران را راضی نگه داریم. 

به گفته سازندگان بازی PlayerUnknown's Battlegrounds نهایتا ۶ ماه در حالت Early Access خواهد بود و پس از آن به صورت کامل منتشر می‌شود. این بازی با قیمت ۳۰ دلار از طریق استیم قابل خرید است. 


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده