// سه شنبه, ۲۲ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۳۳

بایوور در حال بازسازی Star Wars: Knights of The Old Republic است

ظاهرا استودیو بایوور آستین در حال کار بر روی بازسازی یا احیای بازی Star Wars: Knights of The Old Republic است.

اخیرا لیام رابرتسون، در جریان آخرین پادکست خود، صحبت‌هایی در مورد بازی Star Wars: Knights of The Old Republic انجام داده است. وی معتقد است که استودیو بایوور آستین، سازنده این بازی، در حال کار بر روی نمونه‌ای از نسخه Knights of The Old Republic است.

بر اساس اخبار بازی منتشر شده، وی در ادامه صحبت‌هایش به این نکته اشاره کرده است که این بازی یک نسخه بازسازی شده یا چیزی شبیه به یک بازسازی است. همچنین رابرتسون به این نکته اشاره کرده است که مطمئن نیست این بازی چه زمانی عرضه می‌شود ولی ظاهرا تیم سازنده مدتی است که مراحل توسعه را شروع کرده است. 

لیام رابرتسون در این باره می‌گوید:

من شنیده‌ام که این پروژه یک بازسازی دقیق از بازی Knights of The Old Republic نیست ولی این پروژه کار خود را در قالب یک احیا/بازسازی شروع کرده است. من حدس می‌زنم که بزودی اخبار بیشتری حول این موضوع منتشر خواهد شد ولی آن‌ها در حال نمونه‌سازی این بازی هستند. 

در ادامه رابرتسون از منابع داخلی خود برای این گفته‌ها نام نبرد و اعلام کرد که این بازی با معیارهای جنگ ستارگان جدید ترکیب شده است. بازی Star Wars: Knights of The Old Republic برای اولین بار در سال ۲۰۰۳ عرضه شد.


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده