// سه شنبه, ۲۲ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۱

جزئیات بسته الحاقی جدید بازی World of Warships اعلام شد

کمپانی وار‌گیمینگ اطلاعات تازه‌ای از بسته الحاقی جدید بازی World of Warships منتشر کرده است.

در سال ۲۰۱۵ کمپانی Wargaming پس از عرضه بازی‌های World of Warplanes و World of Tanks،بازی جدیدی به نام World of Warships معرفی کرد که المان‌های مشابه دو بازی قبل این کمپانی داشت. حال طبق جدید‌ترین اخبار بازی، کمپانی مذکور در خلال رویدادی که در شهر تایپه، کشور تایوان برگزار شده، محتویات بسته الحاقی جدید این بازی را که با محوریت انیمه High School Fleet است، معرفی کرده است.

این بسته الحاقی شامل دو کشتی HSF Harekaze (کلاس ناو شکن) و HSF Graf Spee (کلاس رزم ناو) است که علاقه‌مندان می‌توانند نسب به خرید آن‌ها اقدام کنند. تصویر این دو کشتی را در زیر مشاهده می‌کنید:

World of Warships

علاوه بر حضور کشتی‌های انیمه High School Fleet، شینا ناتسوکاوا و سورا آمامیا، به تر‌تیب صدا‌پیشگان شخصیت‌های آکنو میساکی و موییکا چاینا نیز در جدید‌ترین بسته الحاقی بازی World of Warships حضور دارند. کمپانی وار‌گیمینگ قصد دارد این بسته الحاقی را در اواخر سال جاری و همزمان با عرضه نسخه بلو‌-ری انیمه مذکور، منتشر کند.

انیمه High School Fleet به عنوان یکی از سریال‌های انیمیشنی فصل پاییز سال ۲۰۱۵ معرفی شد. این انیمه ۱۲ قسمتی تلاش‌های آکینو میساکی، از دانش‌آموزان آموزشگاه نیروی دریایی یوکوسوکا در جهت تبدیل شدن به یکی از برترین Blue Mermaid‌ها را به تصویر می‌کشد.

پیش از این کمپانی وار‌گیمینگ اعلام کرده بود که احتمال عرضه بازی World of Warships بر روی کنسول‌ها وجود دارد. همچنین تریلری از این بازی با حضور استیون سیگال منتشر شده است.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده