نویسنده: آرش رستمی
// شنبه, ۱۲ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۳۱

تریلر بازی Sea of Thieves با محوریت نبرد با شمشیر

ویدیویی از بازی Sea of Thieves منتشر شده که به گوشه‌هایی از روند طراحی مبارزه با شمشیر، سر می‌زند.

استودیو ریر (Rare)، سازنده‌ی بازی Sea of Thieves، تریلر دیگری از پشت‌صحنه‌ی مراحل ساخت آن را منتشر کرده است. در میان انبوه ویدیوی‌های گوناگون Sea of Thieves، این‌بار با تریلری ۶ دقیقه‌ای روبه‌رو هستیم که به نقش سلاح سرد در این بازی می‌پردازد و گریزی به روند طراحی مبارزات آن می‌زند.

محتوای جدید، ما را همراه با مدیرِ محتویاتِ ویدیوییِ انجمن‌هایِ Sea of Thieves به استودیو ریر می‌برد و از زبان اعضای تیم به اهمیت المان شمشیرزنی در بازی، اشاره می‌کند. گِرِگ میلس (Gregg Mayles)، مدیر طراحی، و جان واتکینز (John Watkins)، مهندس ارشد، از کسانی هستند که در ویدیو حضور دارند.

| |

همان‌طور که در ویدیو عنوان می‌شود، ریر در تلاش بوده تا بخش شمشیرزنی برای بازیکنان مختلف دست‌یافتنی و ملموس باشد؛ اما از طرفی قرار است که این استودیو عمق بخش مبارزات را افزایش دهد تا محتوای آن بهتر بتواند توجه کاربران کارکشته را به‌سوی خودش جلب کند. به‌گفته‌ی میلس:

ما می‌خواهیم [ساختار نبردهای تن‌به‌تن] را به سیستم عمیق‌تری تبدیل کنیم که به بازیکنان امکان بدهد تا در آن مهارت پیدا کنند، روی شیوه‌ی به‌کارگیری سازوکارها برای مبارزه کردن (در جایگاه عضوی از خدمه‌ی کشتی) کار کنند و برداشت شایسته‌ای از نبرد شورانگیز شمشیر در برابر شمشیر به دست بیاورند. ما تمایل داریم که بازیکنان از تمام محیط‌های متفاوت [بازی و گزینه‌های پیش‌روی‌شان] بهره ببرند؛ [مثلاً وضعیتی را در نظر بگیرید که] شما روی صخره‌ای قرار دارید و در همین حال، کسی را از لبه‌ی آن به پایین پرتاب می‌کنید. سپس به‌دنبال حریف‌تان به پایین می‌پرید و در ساحل، نبرد با شمشیر را ادامه می‌دهید.

بازی Sea of Thieves هم‌اکنون در وضعیت آلفای محدود به سر می‌برد. ساخته‌ی استودیو ریر قرار است طی تاریخی نامعلوم از سال جاری میلادی برای ایکس‌باکس وان و پی‌سی (ویندوز 10) منتشر شود.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده