نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۱۲ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۰۱

پوستر جدید فیلم The Mummy منتشر شد

کمپانی یونیورسال اخیرا پوستر جدیدی از فیلم مومیایی (The Mummy) منتشر کرده است.

در ماه آذر گذشته، اولین تریلر فیلم The Mummy منتشر شد که شاهد صحنه‌های نسبتا ترسناک و فوق العاده‌ای هستیم که خبر از یک داستان حماسی و هیجان انگیز از این فیلم می‌دهد. حال در حاشیه پنل کمپانی یونیورسال در سینماکان امسال، این کمپانی پوستر جدیدی از فیلم The Mummy منتشر کرده است. تمرکز این پوستر بر روی شخصیت شرور و منفی این فیلم است که سعی در گرفتن انتقام از انسان‌ها دارد. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

The Mummy Poster

علاوه بر این، یونیورسال در حاشیه این پنل دومین تریلر The Mummy را نیز نمایش داد که با استقبال تماشاگران روبرو شد. طبق توصیفاتی که از این تریلر منتشر شده، این تریلر ترکیبی از صحنه‌های ترسناک و اکشن فیلم The Mummy است و مانند تریلر اول بر روی شخصیت اصلی این فیلم با بازی تام کروز تمرکز دارد. دومین تریلر فیلم The Mummy قرار است به صورت رسمی همزمان با پخش قسمت پایانی فصل هفتم سریال The Walking Dead (مردگان متحرک) منتشر شود.

قسمت پایانی فصل هفتم سریال The Walking Dead قرار است روز یکشنبه این هفته از شبکه AMC پخش شود. ماه گذشته، کمپانی یونیورسال ویدیو جدیدی از فیلم The Mummy منتشر کرد که در این ویدیو فیلمبرداری در شرایط بی وزنی را نشان می‌دهد. تام کروز، آنابل والیس، سوفیا بوتلا، کورتنی بی. ونس، مروان کنزاری و جیک جانسون از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم The Mummy حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. راسل کرو نیز قرار است در این فیلم نقش دکتر جکیل را بازی کند.

فیلم The Mummy قرار است در تاریخ ۹ ژوئن ۲۰۱۷ (۱۹ خرداد ۱۳۹۶) اکران شود و کارگردانی این فیلم بر عهده الکس کورتزمن است که او در تیم نویسندگان دو فیلم اول بازسازی مجموعه پیشتازان فضا (Star Trek) حضور داشته است.


منبع ComicBookMovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده