نویسنده: کیان کاظمی
// شنبه, ۱۲ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۰۲

فعلا خبری از بازی Dark Souls 4 نخواهد بود

به نظر می‌رسد فعلا خبری از ساخت بازی Dark Souls 4 نخواهد بود.

دومین محتوای قابل دانلود بازی Dark Souls III که با نام The Ringed City شناخته می‌شود، این هفته منتشر شد. در حالیکه از قبل مشخص شده بود که این بسته الحاقی، آخرین محتوای بازی Dark Souls III محسوب می‌شود، هیدتاکا میازاکی (Hidetaka Miyazaki) تایید کرد که استودیو From Software فعلا این مجموعه نقش آفرینی محبوب را کنار خواهد گذاشت.

در تازه‌ترین اخبار بازی و طبق مصاحبه اخیر میازاکی با مجله Famitsu، پس از عرضه چندین بازی از مجموعه Souls در سال‌های اخیر، میازاکی به تازگی توجه خود را به سمت پروژه‌های جدیدی معطوف کرده و می‌گوید که آن‌ها جالب هستند. با توجه به اینکه بازی‌های فراوانی در این مجموعه وجود دارند، طرفداران نباید منتظر بازی Dark Souls 4 باشند، چرا که خالق مجموعه می‌گوید که هیچگونه برنامه‌ای برای آینده آن ندارد.

در حالی که مجموعه Dark Souls کار خود را به عنوان محصولی برای قشر خاص آغاز کرد، طراحی مرحله منحصر به فرد و خارق العاده آن، مبارزه با باس فایت‌های بزرگ و مبارزات سخت بازی آن را تبدیل به یکی از دوست داشتنی‌ترین مجموعه‌های بازی در سال‌های اخیر کرد.

پیش از موفقیتی که استودیو From Software با بازی‌های مجموعه Souls و نسخه فرعی آن یعنی بازی Bloodborne کسب کرد، این استودیو با مجموعه Armored Core شناخته شده بود. هنوز مشخص نیست که هدف بعدی استودیو From Software چه خواهد بود، با این حال مسلما بازی بعدی آن‌ها طبق گفته‌های میازاکی، ارتباطی به مجموعه Dark Souls نخواهد داشت.

ممکن است میازاکی و تیمش به ساخت بازی‌هایی مشابه Dark Souls با نامی متفاوت بپردازند؟ این اتفاق هم رخ نخواهد داد چرا که سازندگان گفته‌اند که قصد ندارند بازی جدیدی بسازند که شبیه بازی‌های Souls باشد. در حال حاضر، احتمالا بازی‌های Souls امکان ساخت هر بازی که میازاکی و استودیو From Software بخواهند را فراهم کرده است.

بسته الحاقی Dark Souls III: The Ringed City به عنوان آخرین محتوای این مجموعه برای رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان در دسترس است.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده