نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۱۹ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۲۹

بازی Elder Scrolls Legends برای پی سی منتشر شد

بازی Elder Scrolls Legends از حالت بتا خارج و رسما برای پی‌سی منتشر شد.

بازی Elder Scrolls Legends که یک بازی کارتی و رایگان محصول کمپانی بتسدا است، از مدت‌ها پیش در فاز بتا در دسترس قرار داشت و حال بتسدا در جدیدترین اخبار بازی رسما اعلام کرد که این بازی از حالت بتا خارج و نسخه نهایی آن امروز روی پی‌سی منتشر شده است. این کمپانی بیانیه‌ای به این مناسبت منتشر کرد که به شرح زیر است:

ما به مدت چندین ماه بازخورد‌های گیمر‌ها از نسخه بتا بازی Elder Scrolls Legends را دریافت کرده و در این مدت تغییرات متعددی را روی بازی اعمال کرده‌ایم. حال بسیار خوشحال هستیم که بگوییم این بازی از حالت بتا خارج و رسما روی رایانه‌های شخصی منتشر شده است.

بتسدا علاوه بر انتشار نسخه نهایی بازی، برنامه‌های خود برای آینده این بازی رایگان را نیز اعلام کرده که به شرح زیر است:

  • انتشار نسخه آیپد بازی در تاریخ ۳ فروردین ۹۶
  • انتشار بسته الحاقی Fall of the Dark Brotherhood در تاریخ ۱۶ فروردین
  • انتشار نسخه مخصوص تبلت‌های اندرویدی در ماه آوریل (فروردین-اردیبهشت)
  • اضافه شدن حالت تماشاگر و حالت Gauntlet و پشتیبانی از توییچ در ماه می (اردیبهشت-خرداد)
  • انتشار نسخه مک بازی در فصل بهار
  • انتشار نسخه مخصوص گوشی‌های موبایل در فصل تابستان

Elder Scrolls Legends

بتسدا اعلام کرده که در جریان رویداد E3 2017 جزییات بیش‌تری از نسخه موبایل این بازی ارائه خواهد شد. همچنین این کمپانی در مورد بسته الحاقی Fall of the Dark Brotherhood نیز صحبت کرده و گفته که این بسته یک حالت داستانی مانند را به بازی اضافه می‌کند که در آن گیمر در نقش یک مامور موظف به کشتن برخی از بزرگان The Dark Brotherhood است. در این راه انتخاب‌های مختلفی پیش روی‌تان قرار می‌گیرد و تصمیم شما هم روی مراحلی که بازی می‌کنید و هم در داستان تاثیر خواهد بود. این بسته ۴۰ کارت جدید نیز به بازی اضافه خواهد کرد و می‌توان با استفاده از پول درون بازی یا پول واقعی آن را خریداری کرد. خریداران این DLC حتی مرکب Doom Wolf را نیز برای استفاده در بازی The Elder Scrolls Online دریافت خواهند کرد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده