// جمعه, ۲۰ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۳۲

بسته الحاقی جدید بازی Europa Universalis IV معرفی شد

بسته‌ی الحاقی جدید بازی Europa Universalis IV به نام Mandate of Heaven رسما توسط استودیو پارادوکس اینتراکتیو معرفی شد.

در جدیدترین اخبار بازی‌های استراتژی، جدیدترین نسخه‌ی سری Europa Universalis یعنی بازی Europa Universalis IV پس از گذشت چهار سال از انتشار، قرار است میزبان DLC جدیدی باشد که Mandate of Heaven نام داشته و به تازگی توسط استودیو Paradox Interactive معرفی شده است. در این بازی که بصورت انحصاری برای رایانه‌های شخصی (ویندوز، مک و لینوکس) منتشر شده، شما می‌توانید کنترل یکی از تمدن‌ها و کشورهای اواخر قرون میانه تا اوایل دوران مدرن (بین سال‌های ۱۴۴۴ تا ۱۸۲۱ میلادی) را بر عهده بگیرید و به تجارت، برقراری روابط دوستانه، ایجاد تمدن، جنگ و بسیاری موارد دیگر بپردازید.

استودیوی سازنده در رابطه با بسته‌ی الحاقی Mandate of Heaven بازی Europa Universalis 4 عنوان کرده که این DLC تجربه‌ی شما در بازی با تمدن‌های مشرق زمین را افزایش می‌دهد که تمرکز آن بیشتر بر تمدن‌های چین در زمان سلسله‌ی مینگ، ژاپن و قبایل مانچو است. یکی از اصلی‌ترین موارد این DLC سیستم کنترل و دولت برخی از تمدن‌ها مانند سلسله‌ی مینگ است که اصطلاحا Celestial Empire نام دارد و شباهت زیادی به نحوه‌ی حکومت امپراطوری مقدس روم (The Holy Roman Empire) دارد. توسعه‌دهنده‌ی بازی در این بار نوشته که شما می‌توانید با دریافت باج و خراج قدرت حکومت خود را افزایش دهید و سپس نوع حکومت خود را مجددا بازسازی کرده و حتی بر قاره‌ای که در آن هستید سلطنت کنید. در زیر می‌توانید تریلر معرفی این بسته را مشاهده کنید:

این بسته قرار همراه با محتوای دیگری که مربوط به آن است منتشر شود و همچنین طراحی برخی از نیروهای مربوط به تمدن‌های شرق و برخی نیروهای دیگر از سایر تمدن‌ها نیز تغییر خواهد کرد. قیمت و تاریخ انتشار این بسته هنوز اعلام نشده است.

نظر شما در مورد این DLC چیست؟


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده