نویسنده: محسن وزیری
// پنجشنبه, ۱۹ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۴۹

زومجی به اوپن کریتیک پیوست

زومجی به عنوان بزرگ‌ترین رسانه‌ی سرگرمی ایران به وبسایت جمع آوری امتیازات بازی‌های OpenCritic پیوست.

بعد از دو سالی که از افتتاح سایت زومجی می‌گذرد، ما توانستیم به لطف شما کاربران به پرمخاطب‌ترین رسانه‌ی سرگرمی ایران تبدیل شویم. حال موفقیت دیگری برای خانواده‌ی زومجی به دست آمده و ما توانستیم به سایت اوپن کریتیک بپیوندیم. OpenCritic نمرات وبسایت‌های معتبر دنیا از جمله زومجی را جمع‌آوری و میانگین آن‌ها را به عنوان نمره‌ی کلی بازی اعلام می‌کند. اما تفاوت اوپن کریتیک با سایت‌های مشابه چیست؟

روند جمع‌آوری و تهیه‌ی میانگین امتیازات اوپن کریتیک کاملاً شفاف و مشخص است و به برخی نمره‌ها، ضریب بیشتری نسبت به بقیه نمی‌دهد. تمام استانداردها و روند محاسبه‌ی میانگین به صورت عمومی در دسترس کاربران است. اوپن کریتیک همچنین وبسایت‌هایی را که به بازی‌ها نمره‌ی عددی نمی‌دهند در صفحه‌ی مخصوص یک بازی می‌آورد. هدف اوپن کریتیک این است که جنبه‌ی انسانی بررسی‌ها را نیز در نظر بگیرد و به یک نمره‌ی صرف بسنده نکند. از وب‌سایت‌هایی که عضو اپن‌کریتیک هستند می‌توان به گیم‌اسپات، آی‌جی‌ان، پالیگان، پی‌سی مگ، گیم‌اینفورمر و بسیاری از سایت‌های معتبر دیگر اشاره کرد. 

کاربران نیز می‌توانند با ساخت یک حساب کاربری در اوپن کریتیک، وبسایت‌های مورد علاقه‌شان را انتخاب کنند و فقط میانگین نمرات آن وبسایت‌ها را مشاهده کنند. اوپن کریتیک قصد دارد گیمرها را در اولویت قرار دهد و همواره با شنیدن نظرات آن‌ها، در پی ساخت بهترین وبسایت مرجع نمرات بازی‌هاست.

زومجی این افتخار را دارد که با اوپن کریتیک همکاری کند و از این پس نمرات زومجی در این وبسایت ثبت خواهند شد و امتیازات زومجی، بر امتیازات میانگین بازی‌ها نیز تاثیر دارد.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده