// جمعه, ۲۰ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۰۲

ایکس باکس شریک تجاری بازی Middle-earth: Shadow Of War خواهد بود

طبق اعلام آرون گرینبرگ، برخلاف قسمت قبل، ‌ایکس‌باکس شریک تجاری بازی Middle-earth: Shadow Of War خواهد بود.

آرون گرینبرگ در حساب شخصی خود در توییتر تایید کرد که ایکس‌باکس شریک تجاری بازی Middle-earth: Shadow Of War خواهد بود. او همچنین این مورد را اعلام کرد که هواداران می‌توانند منتظر موارد مخصوصی برای کنسول ایکس‌باکس وان و پروژه اسکورپیو از سوی این بازی باشند. 

در بازی Middle-earth: Shadow of Mordor سونی و برند پلی‌استیشن در مقام شریک تجاری آن اثر قرار داشتند اما این بار مایکروسافت و برند ایکس‌باکس جایگاه رقیب خود را در بازی Middle-earth: Shadow Of War گرفته‌اند. البته می‌توانستیم انتظار چنین موردی را نیز داشته باشیم زیرا در زمان معرفی این اثر اعلام شده که بازی از ویژگی Xbox Play Anywhere پشتیبانی می‌کند که این مورد به آن معناست که اگر شما بازی را به صورت دیجیتالی بر روی ایکس‌باکس وان یا پی‌سی خرید کنید، می‌توانید بدون هیچ هزینه‌ای به بازی، تمام فایل‌های ذخیره و دست‌آورد‌های خود بر روی پلتفرم دیگر دسترسی داشته باشید و از طرفی تریلر گیم‌پلی بازی که دیروز از سوی سازندگان منتشر شده بود در حال اجرا بر روی این پلتفرم بود. استودیو مونولیث تایید کرده که این اثر از کنسولی میان نسلی مایکروسافت که فعلا آن را با نام رمز پروژه اسکورپیو می‌شناسیم نیز پشتیبانی می‌کند.    

مدیر فنی مونولیث، مت آلن، در مصاحبه خود با وبسایت TechRadar اعلام کرده که روابط کاری این استودیو با مایکروسافت خارق العاده بوده و از سویی هر دو شرکت در منطقه سیاتل واشنگتن قرار دارند که این مورد به هر چه نزدیک‌تر شدن آن‌ها کمک کرده است. آلن همچنین به کنسول ایکس‌باکس اسکورپیو اشاره داشته و گفته که اعضای استودیو به شدت از این پلتفرم میان نسلی خوششان آمده است. او در خصوص پروژه اسکورپیو گفت:

من از این موضوع که مایکروسافت تاکنون چه مقدار در خصوص مشخصات این کنسول صحبت کرده اطلاع ندارم. با این حال باید بگویم که این پلتفرم میان نسلی نسبت به ایکس‌باکس وان یک بروزرسانی کامل بوده است و مایکروسافت تنها به ارتقا برخی از قطعات سخت افزاری کفایت نکرده است. به طور مشخص ما کاملا از همکاری با مایکروسافت هیجان زده هستیم.   

مت آلن در ادامه پیرامون اجرای بازی در رزولوشن 4K نیز صحبت‌هایی را داشته است: 

بدون هیچ شکی اجرای بازی در رزولوشن 4K همراه با ویژگی HDR تفاوت‌هایی را با حالت عادی دارد. شما می‌توانید برای مدتی بازی را با فعال بودن HDR انجام دهید و پس از مدتی به حالت نرمال برگردید که مطمئنا تفاوت‌های کاملا مشخصی را احساس خواهید کرد.   

بازی Middle-earth: Shadow Of War قرار است در تاریخ ۳۱ مرداد (۲۲ آگوست) در آمریکا و ۳ شهریور (۲۵ آگوست) در اروپا برای ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4، و رایانه‌های شخصی منتشر شود. به‌علاوه این اثر از کنسول‌های میان‌نسلی ایکس‌باکس اسکورپیو و پلی‌استیشن 4 پرو نیز پشتیبانی خواهد کرد.

در جدیدترین اخبار بازی، سایت گیم‌استاپ از نسخه ۳۰۰ دلاری بازی Middle-earth: Shadow of War رونمایی کرد.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده