نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱۹ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۳۲

اولین تصاویر رسمی فیلم Thor: Ragnarok منتشر شد

کمپانی مارول استودیو اولین تصاویر رسمی فیلم ثور: راگناروک (Thor: Ragnarok) را منتشر کرد که در آن شاهد ظاهر جدید شخصیت ثور هستیم. 

اواخر ماه گذشته، مارول تصاویر جدیدی از فیلم Thor: Ragnarok منتشر کرد. در این تصاویر، شاهد تصاویری از پشت صحنه فیلمبرداری و تصاویر مفهومی این فیلم بودیم. حال شماره جدید مجله اینترتیمنت ویکلی به فیلم Thor: Ragnarok اختصاص داده شده و این مجله اولین تصاویر رسمی این فیلم مورد انتظار را منتشر کرده است. در این تصاویر، شاهد ظاهر جدید ثور هستیم که نسبت به فیلم‌های گذشته کاملا تغییر پیدا کرده است. همچنین در تصاویر دیگر برای اولین بار بروس بنر، لوکی، والکری، هلا و استاد بزرگ را در فیلم Thor: Ragnarok مشاهده می‌کنیم. شما در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

کریس همسورث در نقش ثور، تام هیدلستون در نقش لوکی، ادریس البا در نقش هایمدال، آنتونی هاپکینز در نقش اودین، تسا تامپسون در نقش والکری، کارل اوربان در نقش اسکرج، مارک روفالو در نقش بروس بنر/ هالک، جف گلدبلوم در نقش استاد بزرگ، کیت بلانشت در نقش هلا و سم نیل در نقشی نامشخص، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Thor: Ragnarok حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. این در حالی است که اخیرا حضور شخصیت دکتر استرنج با نقش آفرینی بندیکت کامبربچ، در این فیلم تایید شده است. طبق خلاصه داستان فیلم Thor: Ragnarok که توسط مارول منتشر شده است:

ثور بدون چکش معروف خود به نام میولنیر، در عالم دیگر در سیاره‌ای حبس شده و او باید هر چه سریع‌تر از این سیاره فرار کند و به آزگارد بازگردد چرا که هلا در نظر دارد راگناروک را فرا بخواند و آزگارد و بخشی از عالم هستی را نابود کند. حال ثور باید با هالک متحد و در مسابقات گلادیاتوری شرکت کند تا از این مسابقات جان سالم به در ببرد و فرصتی برای فرار از این سیاره پیدا کند.

فیلم  Thor: Ragnarok برای اکران در تاریخ ۳ نوامبر ۲۰۱۷ (۱۲ آبان ۱۳۹۶) برنامه ریزی شده است. کارگردانی این فیلم بر عهده تایکا وایتیتی، کارگردان فیلم شکار برای مردم وحشی (Hunt for the Wilderpeople)، است و استفانی فولسوم، کریگ کایل، اریک پیرسون و کریستوفر یوست بر روی فیلمنامه این فیلم کار کرده‌اند.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده