// پنجشنبه, ۱۹ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۰۱

رئیس ناتی داگ بعد از ۱۵ سال بازنشسته می شود

کریستوف بالسترا بعد از ۱۵ سال از استودیوی ناتی داگ جدا می‌شود.

کرستوف بالسترا (Christophe Balestra)‌، یکی از رئیسان استودیو ناتی‌ داگ بعد از ۱۵ سال که از سال ۲۰۰۲ که در این استودیو فعالیت می‌کرد، بازنشسته خواهد شد. این استودیو در کارنامه‌ی کاری خود بازی‌هایی مانند مجموعه بازی Uncharted و Last of Us را دارد. کریستوف بالسترا در یک پست گفت:

به این زودی‌ها هرگز فکر نمی‌کردم چیزی به این مشکلی را بگویم، بعد از پانزده سال، خروجم را از ناتی داگ اعلام می‌کنم. آخرین روز کاری من ۳ آپریل ۲۰۱۷ (۱۴ فروردین ۱۳۹۶)‌ خواهد بود.

در حال حاضر از برنامه‌ی آینده‌ی بالسترا اطلاعی نداریم هرچند اون در پستی گفته است که خروج او از ناتی داگ برای «رفتن به‌دنبال عملی کردن پروژه‌ها و جاه‌طلبی‌های شخصی است». او در ادامه در پست خود از رسیدن زمان گذراندن وقت بیشتر در کنار خانوده‌اش و همچنین نیاز به ایجاد فرصتی برای تصمیم‌گیری برای کارهای آینده‌اش سخن می‌گوید که با توجه به گفته‌ی بالسترا این خلاء مسلما با برنامه‌نویسی پر خواهد شد.

ایوان ولس (Evan Wells)، دیگر رئیس ناتی داگ هنوز هم در کمپانی باقی‌خواهد ماند. بالسترا در ادامه افزود:

ایوان همکاری عالی بود و نمی‌توانم دستیابی به موفقیت‌ها را بدون او تصور کنم. کار در کنار تو افتخار بود، دوست من.

بالسترا در آخر اعلام کرد که با نگاهی رو به جلو ناتی‌داگ در حال کار برروی پروژه‌های هیجان‌انگیزی است.

و به تمام طرفداران ... من از اندوخته‌های ناتی‌داگ خبر دارم و با رهبری ایوان به عنوان رئیس در بهترین تیم روی زمین،‌ می‌دانم که ناتی داگ به شگفت‌زده کردن‌تان ادامه می‌دهد.

از دیگر اخبار بازی، ایوان ولز، رئیس استودیو ناتی‌داگ، در مصاحبه با مجله Game Informer اعلام کرد استودیو ناتی‌داگ قصد ندارد نسخه جدیدی از بازی Uncharted بسازد. ناتی داگ در حال حاضر  در حال توسعه‌ی دو بازی Uncharted: The Lost Legacy و بازی The Last Of Us: Part II است.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده