نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۱۹ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۰۲

بازی Steep را برای مدت محدودی رایگان تجربه کنید

اگر دوست دارید بازی Steep را تجربه کنید، می‌توانید از فردا به مدت سه روز آن را رایگان بازی کنید.

کمپانی یوبی سافت چندی پیش بازی Steep را برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر کرد. این بازی شبیه‌ساز ورزش‌های زمستانی چون اسکی است و توانست نمره‌های متوسطی هم از منتقدین دریافت کند. حال در جدیدترین اخبار بازی، یوبیسافت اعلام کرده که علاقه‌مندان می‌توانند برای مدت محدودی این بازی را به صورت رایگان تجربه کنند. بر این اساس بازی Steep از فردا (۲۰ اسفند) تا ۲۳ اسفند به صورت رایگان در دسترس خواهد بود.

در مدت این سه روز، شما به صورت رایگان به نسخه کامل بازی دسترسی خواهید داشت و می‌توانید در مناطق آلاسکا و آلپ ورزش‌هایی مثل اسکی، اسنوبرد، پاراگلاید و پرواز با لباس بالدار را تجربه کنید. تمامی پیشرفت‌های شما در طول این مدت در صورتی که نسخه اصلی بازی را خریداری کنید، به آن قابل انتقال خواهند بود.

بازی Steep همچنین این روز‌ها با تخفیف قابل خرید است و نسخه استاندارد آن را می‌توان با ۵۰ درصد تخفیف و نسخه گلد هم با ۴۰ درصد تخفیف خریداری کرد. این تخفیف‌ها تا تاریخ ۲۳ اسفند در ایکس‌باکس لایو و ۳۰ اسفند در فروشگاه پلی‌استیشن برقرار خواهند بود.

بازی Steep در بررسی زومجی نمره ۶.۵ را دریافت کرده که خلاصه‌ای از نقد آن به شرح زیر است:

طرفداران ورزش‌های زمستانی می‌توانند ساعت‌های زیادی در Steep بگذارنند و چالش‌های بیشمار بازی لذت ببرند، اما اگر فقط می‌خواهید ببینید تجربه‌ی اسنوبورد و وینگ‌سوت در یک بازی ویدیویی چه حسی دارد، Steep حرف خاصی برای گفتن ندارد. بازی شما را جذب نمی‌کند و باید خودتان وقت بگذارید تا شاید بین درختان کاج و صخره‌ها، صحنه‌های زیبایی خلق کنید و بعد از چند ساعت هم کنارش بگذارید. اگر از جمع کردن امتیاز و رقابت با دیگر کاربران آنلاین بازی خسته شدید، حداقل می‌توانید از چشم‌اندازه‌های کوهستان برفی بازی لذت ببرید و در نقشه‌ی بزرگ بازی گشت و گذار کنید.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده