نویسنده: آرش رستمی
// پنجشنبه, ۱۹ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۲۹

بروزرسانی جدید No Man's Sky یک وسیله نقلیه را به این بازی اضافه می‌کند

سازنده‌ی بازی No Man's Sky با آپدیتی به نام Path Finder یک وسیله‌ی نقلیه‌ی جدید را به آن اضافه می‌کند.

نام استودیو هلو گیمز (Hello Games)، سازنده‌ی بازی No Man's Sky، از زمان انتشار این اثر کمتر در اخبار بازی به گوش می‌رسد؛ به‌جز مواردی انگشت‌شمار که خبرهای بروزرسانی بازی را هم شامل می‌شود. اکنون هلو گیمز آپدیتی به نام Path Finder را برای ساخته‌اش معرفی کرده است.

ویژگی اصلی Path Finder اضافه شدن یک وسیله‌ی نقلیه‌ی جدید به No Man's Sky است که «به اکتشاف [بهتر] سیاره‌ی موطن کمک می‌کند.» محتوای فوق بر پایه‌ی بروزرسانی Foundation آماده شده؛ با این هدف که راهی را پیش پای بازی بگذارد که آینده‌ی آن را شکل بدهد. جزئیات این محتوا هنوز مشخص نیست و فهرست کامل ویژگی‌های آن قرار است همزمان با عرضه شدن آن منتشر شود. انتظار می‌رود که Path Finder نهایتاً تا دو روز آینده در دسترس دارندگان No Man's Sky قرار بگیرد.

هلو گیمز درباره‌ی بروزرسانی جدیدش اینطور نوشته است:

کمی پس از انتشار آپدیت Foundation و پیش از آغاز کار روی Path Finder، ما تعدادی بسته‌ی بروزرسانی عرضه کردیم تا مشکلاتی را که بازیکنان گزارش داده بودند برطرف کنیم. ما از بازخوردهای انجام‌شده نسبت به Foundation شگفت‌زده و هیجان‌زده شده بودیم و از آن زمان با دقت به بازخوردهای جامعه‌ی بازیکنان گوش فرا دادیم. شمایی که زمان‌تان را صرف آن کرده‌اید تا نظرتان را، مثبت یا منفی، [با ما] در میان بگذارید [مطمئن باشید که] گوش‌مان با شما است.

بازی No Man's Sky اخیرا «جایزه‌ی نوآوری» رویداد Game Developers Choice Awards را به دست آورد؛ اما توسعه‌دهندگان آن در این مراسم حضور نداشتند تا جایزه را دریافت کنند.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده