// پنجشنبه, ۱۹ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۳۲

مک لارن 720S در بازی Project CARS 2 وجود خواهد داشت

بنا به اعلام کمپانی باندای نامکو، ماشین تازه معرفی شده مک لارن 720S در بازی Project CARS 2 وجود خواهد داشت. 

روز گذشته بود که کمپانی MacLaren از جدید‌ترین سوپر‌اسپرت خود به نام 720S در نمایشگاه خودرو ژنو ۲۰۱۷ رو‌نمایی کرد. حال با استناد به جدید‌ترین اخبار بازی، کمپانی Bandai Namco اعلام کرده است که رانندگی با این ماشین در بازی Project CARS 2 امکان‌پذیر خواهد بود.

به همین دلیل استودیو اسلایتلی مد و کمپانی باندای نامکو، به تر‌تیب سازنده و ناشر بازی مذکور تیزر کوتاهی از مک‌لارن 720S منتشر کرده‌اند که در زیر قابل مشاهده است:

| |

کمپانی باندای نامکو در مورد مک‌لارن 720S که دارای بدنه‌ای از جنس خاصی از فیبرکربن و پیشرانه‌ی V8 توربوشارژ شده با توانایی تولید ۷۱۰ اسب بخار است، چنین گفته است:

مک‌لارن در توصیف خود‌رو 720S از صفت «انقلابی» استفاده کرده است که دلیل آن به سادگی قابل مشاهده است. بدنه این خودرو از ساختار جدید و خاصی از فیبر کربن بهره می‌برد که با نام «نسل دوم مونوکیج» شناخته می‌شود. این ویژگی را می‌توان هسته 720S دانست. به جز مزایای این سیستم با‌استقامت و محکم در بخش‌های هند‌لینگ و عملکرد، وجود آن باعث شده است که وزن خالص ماشین ۱۲۸۳ کیلو‌گرم (۲۸۲۵٫۵ پوند) باشد. در مقام مقایسه می‌توان به 650S با وزن ۱۳۰۱ کیلو‌گرم (۲۹۶۸ پوند) اشاره کرد. دیگر ویژگی شگفت‌انگیز 720S این است که مرکز جاذبه آن سه در‌صد پایین‌تر از 650S است. وجود این ویژگی به مک‌لارن این اجازه را داده است که خودرویی را طراحی کند که دو برابر نمونه‌های پیشین یعنی 650S بهره‌وری آیرو‌دینا‌میک داشته باشد.

به دلیل استفاده از باله‌ای که تمام عرض ماشین را پوشش می‌دهد، 720S به میزان ۳۰ درصد بیشتر از نمونه‌های قبلی نیروی رو به پایین تولید می‌کند. عملکرد باله خود‌رو که به صورت هیدرولیکی عمل می‌کند، تنها به تولید نیروی رو به پایین خلاصه نمی‌شود و می‌توانید در بازی Project CARS 2. به اشکال مختلف از آن بهره ببرید.

باله ماشین 720S به سه شکل مختلف عمل می‌کند. با فشردن کلید Aero، این خودرو به صورت خودکار تنظیمات Driver Downforce را فعال کرده و باله را بین ۷۰ تا ۸۰ درصد (بسته به سرعت) به منظور تامین نیروی رو به پایین مطلوب باز می‌کند. علاوه بر این باله دارای حالت DRS شبیه به مک‌لارن F1 است که به واسطه ۳۰ درصد باز شدن باله نیروی مقاومت ايروديناميك در زمان گاز دادن و سرعت بالا را کاهش می‌دهد. آخرین تنظیمات باله ماشین 720S که جالب‌ترین آن نیز هست، به این صورت است که باله این خودرو در هنگام ترمز در سرعت بالا به صورت ۱۰۰ درصد در کسری از ثانیه باز می‌شود.

مک‌لارن 720S دارای پیشرانه‌ی V8 به همراه توربو شارژر چهار لیتری دو‌گانه است که توانایی تولید ۷۱۰ اسب بخار را دارد. نتیجه این امر ۱۰ در‌صد قدرت و کارایی بیشتر نسبت به 650S است. زمان ۰ تا ۱۰۰ کیلو‌متر بر ساعت (۶۲ مایل بر ساعت) و ۰ تا ۲۰۰ کیلومتر بر ساعت (۱۲۴ مایل بر ساعت) خود‌رو 720S به تر‌تیب ۲٫۹ ثانیه و ۷٫۸ ثانیه است. همچنین به دلیل استفاده از جعبه دنده هفت سرعته در این خودرو حد‌اکثر سرعت آن به ۳۴۱ کیلومتر بر ساعت (۲۱۲ مایل بر ساعت) می‌رسد.

تور‌بین‌ها و اینتر‌کولر‌های استفاده شده در تور‌بو‌شارژر‌های 720S قادر به چرخش به صورت ۱۶۰ هزار دور در دقیقه هستند. این در حالی است که در هر هفت دنده این خودرو خط قرمز برای بیش از هشت هزار دو در دقیقه تعیین شده‌اند.

در زیر تصاویری از خودرو مک‌لارن 720S در بازی Project CARS 2، محصول مشترک استودیو اسلایتلی مد و کمپانی نامکو باندای مشاهده می‌کنید:

McLaren 720S

بازی Project CARS 2 برای انتشار در اواخر سال میلادی جاری بر روی پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی برنامه‌ریزی شده و علاقه‌مندان می‌توانند با پرداخت ۵۹٫۹۹ دلار آن را خریداری کنند. استودیو سازنده اعلام کرده است که در حال حاضر برنامه‌ای برای انتشار بازی مذکور بر روی جدید‌ترین کنسول کمپانی نینتندو، یعنی نینتندو سوییچ ندارد.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده