// پنجشنبه, ۱۹ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۳۲

شخصیت اوریسا تا اواخر این ماه به بازی Overwatch اضافه نخواهد شد

کارگردان بازی اورواچ در فروم رسمی این اثر اعلام کرد که شخصیت اوریسا تا اواخر این ماه در دسترس قرار نخواهد گرفت.

در حالی که شخصیت جدید بازی Overwatch با نام «اوریسا» در سرورهای تست عمومی این اثر در دسترس پی‌سی گیمران قرار دارد، با این حال جدیدا به صورت رسمی اعلام شده که تا اواخر این ماه شخصیت ذکر شده به بازی اصلی افزوده نخواهد شد.

این موضوع را جف کپلن، کارگردان این اثر، در فروم رسمی بازی Overwatch اعلام کرده است:

برای شفاف سازی باید اعلام کنم که شخصیت اوریسا برای مدت بیشتری در سرورهای تست عمومی خواهند ماند. ما در حال دریافت بازخورد‌های گیمران و حل مشکلات هستیم.

او در ادامه صحبت‌های خود اشاره کرد:

من متوجه این موضوع هستم که اوریسا نسبت به شخصیت‌های قبلی مدت بیشتری را در سرورهای تست عمومی خواهند ماند ولی به نظر ما این مورد حرکت مناسبی خواهد بود. کمپانی بلیزارد از اشتیاق گیمران از برای انجام بازی با اوریسا آگاه است با این حال او در اواخر این ماه در دسترس همگان قرار خواهد گرفت.   

اوریسا شخصیتی از کلاس تانک است و می‌تواند به خوبی از هم‌تیمی‌های خود دفاع کند. اسلحه وی یک سلاح اتوماتیک به اسم Fusion Driver است که می‌تواند به صورت پشت سر هم گلوله‌هایی را به سمت دشمن روانه کند. با این حال در هنگام شلیک، سرعت حرکت اوریسا کاهش پیدا می‌کند. 

در جدیدترین اخبار بازی، بازی تحسین شده Overwatch توانست در جریان رویداد IGFA و GDCA جایزه بهترین بازی سال ۲۰۱۶ را از آن خود کند و گروه ICO Partners در آمار سالانه خود، از بازی Overwatch و کنسول پلی‌ استیشن 4 به عنوان بیشترین بازتاب‌های رسانه‌ای سال یاد کرد. از طرفی کمپانی بلیزارد اطلاعاتی از بخش Server Browser و تنظیمات جدید Custom Game بازی Overwatch منتشر کرد همچنین سازندگان این اثر نمی‌خواهد کاربران ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 با ماوس و کیبورد پای این بازی بنشینند.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده