نویسنده: محسن وزیری
// چهار شنبه, ۱۸ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۱۵

ساعت پخش سریال های نوروزی سیما مشخص شد

شبکه‌های مختلف سیما به رسم هر سال سریال‌های مختلفی برای پخش در نظر گرفتند و حالا زمان پخش آن‌ها مشخص شده است.

در ایام نوروز 96 شبکه‌های مختلف تلویزیون سریال‌های گوناگونی را برای پخش در نظر گرفتند که از اول فروردین آغاز خواهند شد. شاید مهم‌ترین سریال سال جدید سیما، «علی البدل» ساخته‌ی سیروس مقدم باشد که از شبکه‌ی یک سیما پخش خواهد شد. این سریال هرشب ساعت ۲۲ به روی آنتن می‌رود و در ۱۵ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای تهیه و تولید شده است.

سریال «مرز خوشبختی» محصول شبکه‌ی دو سیما هر شب ساعت ۲۱:۳۰ پخش می‌شود. حسین سهیلی‌زاده کارگردان و مهران رسام تهیه‌کننده‌ی مرز خوشبختی هستند. پوریا پورسرخ، امیرحسین آرمان، مهدی سلوکی و شهرزاد کمال زاده از بازیگران این سریال هستند.

شبکهسریالزمان پخش
شبکه یکعلی البدل۲۲:۰۰
شبکه دومرز خوشبختی۲۱:۳۰
شبکه سهخانه‌ی ما۲۰:۴۵
شبکه چهاردوران کهن۲۰:۰۰
شبکه پنچشوخی کردم۲۳:۰۰
شبکه تماشااز سرزمین شمالی۱۹:۰۰
شبکه تماشاپیک سحر۲۱:۰۰
شبکه تماشاخانه‌ی پوشالی۲۲:۰۰
شبکه تماشازعفرانی۲۳:۰۰
شبکه تماشاخانه کوچک۰۰:۰۰

شبکه سوم سیما سریال «خانه ما»‌ را برای پخش در نظر دارد. این سریال در ۶۰ قسمت ۴۰ دقیقه‌ای تولید می‌شود و پخش آن پس از ایام نوروز نیز ادامه خواهد داشت. این سریال کمدی هرشب ساعت ۲۰:۴۵ پخش می‌شود.

شبکه چهار نیز در نوروز 96 سریال خارجی «دوران کهن» را برای پخش در نظر گرفته است. این سریال پیش از این هم در شبکه چهار به روی آنتن رفته و داستان حیوانات ماقبل تاریخ را روایت می‌کند که به دلیل ناهنجاری در زمان، وارد زمان حال می‌شود. دوران کهن در سال ۲۰۰۸ نامزد دریافت جایزه بهترین سریال و بهترین جلوه‌های ویژه از مجموع جوایز بفتا شده است. این مجموعه هر شب ساعت ۲۰ از شبکه چهار سیما پخش می شود.

شبکه پنج امسال سریال تولیدی نخواهد داشت و یکی از محصولات شبکه نمایش خانگی را پخش خواهد کرد. شبکه پنج سریال خود را ساعت ۲۳ روانه آنتن می‌کند.

شبکه تماشا سریال‌های مختلفی برای پخش در ایام نوروز در نظر گرفته و از ۲۷ اسفند، حال و هوای نوروزی به خود می‌گیرد. سریال‌های در حال پخش این شبکه یعنی مرز جنون و پریا تا آخر امسال به پایان می‌رسند و پس از آن سریال‌های ویژه‌ی نوروز در برنامه‌های شبکه تماشا قرار خواهد گرفت. این شبکه چهار سریال «از سرزمین شمالی»، «پیک سحر»، «خانه پوشالی» (محصول سال ۱۹۹۰)، «زعفرانی» و «خانه کوچک» را برای پخش در ایام نوروز در نظر گرفته است. این سریال‌ها از ساعت ۱۹ تا ۲۴ هرروز پخش خواهند شد.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده