نویسنده: افشین پیروزی
// چهار شنبه, ۱۸ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۰۲

کپکام فعلا برنامه ای برای ساخت ریبوت Dino Crisis ندارد

تهیه‌کننده بازی Resident Evil 7 اخیرا اعلام کرده که کپکام فعلا برنامه‌ای برای ساخت ریبوت بازی Dino Crisis ندارد.

اولین نسخه از بازی Dino Crisis در سال ۱۹۹۹ منتشر شد و نسخه دوم این بازی نیز با فاصله‌ای یک ساله در دسترس قرار گرفت. البته نسخه سوم این بازی نیز در سال ۲۰۰۳ و به صورت انحصاری برای ایکس‌باکس عرضه شد که هرگز نتوانست شبیه به دو نسخه اول سری موفق باشد. این مجموعه در زمان خود بسیار محبوب بود و طرفداران قدیمی آن همواره امیدوارند تا کپکام دوباره روزی سراغ این سری رفته و نسخه‌ای از آن را معرفی کند.

با این حال به نظر می‌رسد که فعلا نباید منتظر ساخت نسخه‌ای از Dino Crisis توسط کپکام باشیم؛ چرا که در جدیدترین اخبار بازی، ماساچیکا کاواتا، یکی از اعضای تیم سازنده نسخه اول Dino Crisis و همچنین تهیه‌کننده بازی اخیرا منتشر شده Resident Evil 7، مصاحبه‌ای با دیلی‌استار داشته و گفته که همواره امیدوار است تا کپکام مجددا سراغ سری Dino Crisis رفته و یک نسخه ریمستر از آن را بسازد. با این حال تا به امروز و تا جایی که وی می‌داند، هیچ صحبتی در این مورد نشده و کمپانی برنامه‌ای برای ساخت نسخه‌ای از Dino Crisis ندارد.

البته کاواتا اعلام کرده که به نظر وی اکنون زمانی عالی برای ساخت نسخه‌ای از Dino Crisis است:

به نظر من اکنون زمان خوبی برای ساخت این بازی است؛ چرا که به لطف تکنولوژی‌های جدید می‌توان یک تجربه عالی و بسیار هیجان‌انگیز از این بازی را ساخت و ارائه کرد.

به هر حال باید منتظر ماند و دید که آیا کپکام روزی دوباره سراغ این سری محبوب خواهد رفت یا خیر. نظر شما در این مورد چیست؟


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده