// چهار شنبه, ۱۸ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۳۲

جزئیات بروزرسانی ۱.۰۳ بازی Horizon Zero Dawn مشخص شد

سونی جزئیات بروزرسانی ۱.۰۳ بازی Horizon Zero Dawn با هدف رفع و بهبود مشکلات به اشتراک گذاشت.

بروزرسانی ۱.۰۳ بازی Horizon Zero Dawn هم‌اکنون در دسترس است و طبق اعلام سونی هدف اصلی آن رفع اکثر مشکلات فنی این اثر است. طبق اعلام وبسایت Wccftech این بروزرسانی که حجم بسیار مناسب ۲۲۸ مگابایت را دارد باعث رفع و بهبود اکثر مشکلات بازی می‌شود. اگر کنسول پلی‌استیشن 4 شما به اینترنت متصل باشد این بروزرسانی به صورت خودکار دانلود خواهد شد.

برخی از کاربران بعد از عرضه بازی Horizon Zero Dawn در تاریخ ۱۰ اسفند گزارش داده بودند که در طی صحنه سینمایی ابتدایی، بازی کِرش کرده و بی دلیل بسته می‌شود. در آن زمان نیز استودیو گوریلا گیمز اعلام کرد:

ما متوجه شده‌ایم که برخی از گیمران با مشکلات گوناگونی از جمله کرش در طی صحنه‌های سینمایی به خصوص در ابتدا بازی روبرو شده‌اند. ما در حال تحقیق در خصوص علل وقوع این موضوع هستیم.

  در جدیدترین اخبار بازی، استودیو سی‌دی پراجکت رد و گوریلا گیمز، با انتشار دو عکس از ساخته‌های یکدیگر تقدیر کردند همچنین مرکز سرگرمی‌های تعاملی سونی یک پوسته رایگان از بازی Horizon Zero Dawn را برای دارندگان اکانت پلاس اروپا منتشر کرد. از طرفی می‌توانید نگاهی به تیتراژ آغازین بازی Horizon Zero Dawn و ویدیو مقایسه گرافیک بازی Horizon Zero Dawn روی پلی‌استیشن 4 پرو و معمولی بیاندازید. اشلی برچ (Ashly Burch)، یکی از صداپیشگان معروف صنعت بازی که به واسطه نقش‌هایش در مجموعه Borderlands و بازی Life is Strange شناخته می‌شود ایفای نقش ایلوی را بر عهده دارد.

مدتی پیش نیز نمرات بازی منتشر شد که باز هم خبر از یک انحصاری فوق العاده عالی برای کنسول پلی‌استیشن 4 می‌دهند.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده