نویسنده: آرش رستمی
// سه شنبه, ۱۷ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۲۹

نینتندو امیدوار است سوییچ، اپلیکیشن Miitomo را دوباره محبوب کند

سازنده‌ی نینتندو سوییچ امید دارد که این کنسول بازی، اپلیکیشن موبایل Miitomo را دوباره در کانون توجهات قرار دهد.

عرضه‌ی رسمی کنسول سوییچ چند روزی است که آغاز شده و آن‌طور که پیدا است ساخته‌ی جدید نینتندو تا امروز فروش خوبی در نقاط مختلف دنیا داشته است. اکنون بنا به اخبار بازی موبایل، کمپانی ژاپنی می‌خواهد در تب و تاب راهیابی کنسول‌اش به بازار، توجه طرفداران‌اش را باری دیگر به‌سوی اپلیکیشن اجتماعی Miitomo جلب کند.

نینتندو به‌تازگی ترتیبی داده که دارندگان میتومو آیتم‌هایی درون‌برنامه‌ای را با حال‌وهوای کنسول سوییچ به‌طور رایگان دریافت کنند. بر این اساس، کاربران می‌توانند با وارد شدن به حساب‌کاربری‌شان تا ۲۳ مارس (۳ فروردین)، یکی از آیتم‌ها را، از مجموع پنج مورد مختلف، به دست بیاورند. این آیتم‌ها عبارت‌اند از: تعدادی مهر (استامپ)، کاغذدیواری، تیشرت، کف‌پوش و یک ویزور (Visor) به‌شکل کنسول سوییچ که روبه‌روی چهره‌ی آواتار کاربر قرار می‌گیرد!

آیتم های نینتندو سوییچ در اپ Miitomo

اپلیکیشن Miitomo اواخر اسفندماه سال گذشته به‌عنوان اولین بازی-نرم‌افزار موبایل نینتندو، در ژاپن منتشر شد. این کمپانی حدود پنج ماه پیش اعتراف کرد که میتومو درآمد چندانی را نصیب‌اش نکرده است؛ اما از طرفی خاطرنشان کرد که هدف اصلی عرضه‌ی آن هم چنین نبوده است. نینتندو چندی پیش بازی Fire Emblem Heroes را برای اندروید و آیفون منتشر کرد و با این حساب، بازی موبایل بعدی این کمپانی همانی خواهد بود که بر پایه‌ی سری Animal Crossing شکل گرفته است.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده