نویسنده: کیان کاظمی
// سه شنبه, ۱۷ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۳۲

تریلر جدید بازی Mass Effect: Andromeda با محوریت جهان‌ های بیگانه بازی

جدیدترین تریلر بازی Mass Effect: Andromeda به نمایش درآمده و چندین جهان طلایی بازی را معرفی می‌کند.

در جدیدترین تریلر بازی Mass Effect: Andromeda با شخصیت Suvi که افسر تکنولوژی خدمه شما محسوب می‌شود آشنا می‌شویم که در مورد جهان‌های طلایی بازی صحبت می‌کند:

در حالی که نژاد شما در تلاش است تا در کهکشان آندرومدا ساکن شود، این‌ها همان سیاراتی هستند که پتانسیل لازم برای تبدیل شدن به زیستگاه جدید بشریت را دارند.

تریلر جدید بازی را تماشا کنید تا با این سیارات بیشتر آشنا شوید:

| |

سرعت انتشار اطلاعات جدید پیرامون بازی آندورمدا به طور قابل توجهی افزایش یافته، آن هم در حالی که تنها چند هفته به انتشار بازی باقی مانده است. متاسفانه بتا بخش چندنفره بازی لغو شده و استودیو بایوور (BioWare) در دفاع از تصمیم خود اظهار داشت که لغو شدن بتا بازی داستان طولانی دارد، اما با توجه به اینکه انتشار بازی نزدیک است، تصمیم‌گیری درستی صورت گرفته است.

با وجود اینکه نسخه بتا بخش چندنفره بازی Mass Effect: Andromeda لغو شده است، بخشی از بازی به صورت محدود از طریق سرویس EA Access برای ایکس‌باکس وان و از طریق Origin Access برای رایانه‌های شخصی زودتر از انتشار رسمی و از تاریخ ۲۶ اسفند در دسترس خواهد بود. بایوور تایید کرد نسخه Access بازی محدودیتی روی بخش چندنفره اعمال نکرده، اما بخش تکنفره بازی محدود خواهد بود.

نسخه کامل بازی اولین روز فروردین برای رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده