// سه شنبه, ۱۷ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۰۱

موجودی کنترلر پرو نینتندو سوییچ در تمامی فروشگاه ها به اتمام رسیده است

موجودی کنترلر پرو نینتندو سوییچ در تمامی فروشگاه‌های موجود به اتمام رسیده است.

اگر به دنبال یک کنترلر اضافه برای کنسول نینتندو سوییچ خود هستید، بهتر است فعلا گزینه کنترلر پرو را از ذهن خود پاک کنید. طبق جدیدترین اخبار کنسول‌های بازی، موجودی این کنترلر ۷۰ دلاری در تمامی فروشگاه‌های آمریکا به اتمام رسیده است.

پیش بینی می‌شد که این اتفاق رخ دهد و حال، در فروشگاه‌هایی نظیر آمازون یا بست‌بای، موجودی این کنترلر به اتمام رسیده است. البته خریداران می‌توانند از سایر خرده فروشی‌های نقاط دیگر این کنترلر را خریداری کنند تا به محل سکونت آن‌ها فرستاده شود. از طرفی فروشگاه‌هایی مثل Ebay، آمازون و والمارت به سایر فروشنده‌ها اجازه می‌دهند تا محصولات خود را به فروش بگذارند. از این‌رو مشاهده شده است که کنترلر پرو نینتندو سوییچ توسط فروشنده‌هایی با قیمت‌های بیشتر به فروش گذاشته شده است.

در سایت آمازون و والمارت این کنترلر توسط فروشندگان بین ۹۰ الی ۱۲۰ دلار قیمت گذاری شده است و در فروشگاه Ebay علاقه مندان می‌توانند بین ۸۰ الی ۱۰۰ دلار هزینه کرده و کنترلر پرو کنسول نینتندو سوییچ را خریداری کنند. حال باید منتظر بمانیم تا ببینیم کمپانی نینتندو چه زمانی تعداد بیشتری از این کنترلرها را به فروشگاه‌های معتبر ارسال می‌کند.

از طرفی اگر قصد خرید کنسول نینتندو سوییچ را دارید، می‌توانید با تماشا کردن بررسی ویدیویی زومجی از کنسول نینتندو سوییچ، اطلاعات بیشتری از کنسول آینده خود بدست بیاورید.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده